خبرهای داغ:
دکتر حاجی صاذقی در مرز شلمچه:

بقای انقلاب به بقای فرهنگ دفاع مقدس است

دفاع مقدس هشت سال نبود و از زمان انقلاب اسلامی بوده و تا زمانی که این انقلاب باشد هم خواهد بود.
کد خبر: ۹۰۰۱۴۴۷
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰

حاج صادقی نماینده ی محترم ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور در شلمچه درگفتگو با خبرگزاری بسیج خوزستان اظهار داشت؛ بقای انقلاب به بقای فرهنگ دفاع مقدس است؛ دفاع مقدس هشت سال نبود و از زمان انقلاب اسلامی بوده و تا زمانی که این انقلاب باشد هم خواهد بود.

وی افزود؛آمدن راهیان نور به سرزمین نور برای این است که یاد بگیرند چگونه از انقلاب خود دفاع مقدس کنند؛ روزی شهدا دفاع مقدس را با جان خود خریدند و امروز جوانان در قالب راهیان نور می آیند تا دفاع را در مقابل جنگ نرم دشمنان به نحو دیگری یاد بگیرند.

نماینده ولی فقیه سپاه افزود:اگر قبول داریم که دفاع مقدس به برکت اینکه فی سبیل الله بود مقدس شد؛ جنگ تقدس ندارد اما وقتی حالت دفاعی داشته باشد آن هم در راه خدا آن وقت مقدس می شود.
وی تصریح کرد:می دانیم عامل بقای انقلاب که آن را در دهه اول حفظ کرد، همین دفاع مقدس بود؛ در دهه های بعدی هم حفظ انقلاب به حفظ روحیه دفاع مقدس بستگی دارد، بنابراین در سرزمین نور حضور پیدا می کنیم تا از شهدا و دهه اولی های انقلاب یاد بگیریم که چگونه از انقلاب دفاع مقدس داشته باشیم.
ایشان خاطرنشان کرد:با اشاره به اینکه برای یادگیری از شهدا به مناطق عملیاتی می آییم، ادامه داد: جنگ تمام شده اما دفاع مقدس از انقلاب و تلاش برای حفظ آن تمام نشده، همه باید در این مناطق حاضر و با خدا و شهدای دفاع مقدس پیمان ببندیم تا این انقلاب را که امانت شهدا، خدا و امام راحل است را در برابر همه دشمنان حفظ کنیم.
دکتر حاج صادقی در پایان افزود:بسیاری از شهدای مدافع حرم کسانی هستند که در این مناطق عملیاتی حاضر و با پیمان بستن به دفاع از حرمیین رفتند؛ بهترین مکان برای تمرین حفظ انقلاب همین مناطق عملیاتی است.
در خصوص شعار امسال راهیان نور «ما توانستیم» بیان کرد: این شعار پیامی است که یعنی ما توانستیم پس بعد از این هم می توانیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها