پیام تبریک فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد

فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد به مناسبت فرارسیدن سال جدید پیام تبریکی صادر نمودند.
کد خبر: ۹۰۰۱۶۵۲
|
۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ در این پیام آمده است:پیام نوروز این است که همواره باید مهرورز بود و زندگی کرد، زیرا که زمان همیشه از آن شما نیست، نوروز جریانی تازه در رگ‌های امید، روحی نو در کالبد جان وجود است، دستان پر نوازش بهار، طبیعت را از خفتن بیدار می‌سازد و راز‌های رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه‌ها می‌کند.
عید نوروز، پرتوی دلربا و چهره‌ای زیبا از آفرینش است که پیش از آمدنش، انبوه انسان‌ها را به تلاش و کوشش دعوت می‌نماید و خداوند رحمان نوید میلاد سال نو را بر دوش نسیم بهاری گذاشت تا این امانت سبز را به رسم آغاز‌ی دوباره جلوه گر سازد تا یادمان باشد که هستیم.
اینک در آستانه سال نو فرصت را غنیمت شمرده و بار دیگر نیاز همیشگی به وحدت و همدلی را برای تحقق آرزو‌ها و آرمان‌های بلندمان یادآوری می‌نمایم و از آحاد مردم استانمان دعوت می‌نماییم همگام با مسئولین خدوم برای رونق اقتصادی کشور با لبیک به رهبر عزیزمان در این سال از تولید ملی حمایت کنیم. ما پاسداران و بسیجیان ناحیه روح الله یزد نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و همه بسیجیان ورزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به ساحت همه آنان درود می‌فرستم
 غاز سال نو و فرارسیدن بهار طبیعت و نوروز باستانی را محضر رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز، بسیجیان همیشه در صحنه و بی ادعا و همه شما مردمان شریف استان  تبریک عرض می‌نماییم و امیدواریم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای  همه مردم عزیز استان یزد وکشور ایران اسلامی شود.
ارسال نظرات