مسئول اردویی راهیان نور مازندران:

خادمین مازندرانی شهدا جهادگران بی نظیر کشور هستند

دبیر ستاد راهیان نور سپاه کربلا در جمع خادمین مازندرانی گفت: خادمین مازندرانی شهدا در خوزستان جهادگرانی هستند که در کشور مشابهی ندارند.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۰۱
|
۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار قاسم موقر در جلسه توجیهی برنامه خادمین، در حسینیه اردوگاه شهدای مازندران در خرمشهر گفت: ثبت نام و استقبال بیش از 1300 مازندرانی برای خادمی شهدا موید امتیاز و رغبت ویژه  و بالای جوانان، نوجوانان، پیران و زنان استان ولایتمدار در ادامه مسیر شهداست.

دبیر ستاد راهیان نور مازندران افزود: خادمین شهدا و جهادگران فی سبیل الله با شروع واقعه زلزله در کرمانشاه، آماده  حضور  و خدمت رسانی در غرب کشور شدند.

 وی یادآور شد: این جهادگران همچنین به منظور ارائه خدمات شایسته و حفظ شانیت زوار شهدا، در برپایی نانوایی اردوگاه راهیان نور مازندران در  خرمشهر با کمترین هزینه اقدامی کردند که امسال به برکت آن، میهمانان شهدا از نان گرم برخوردار می گردند.

سرهنگ موقر بیان کرد: جهادگران  مازندرانی برای توسعه فضای آشپزخانه اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک نیز با حرکتی جهادی آنرا گسترش دادند.

وی از ظرفیت بالای کمیته خادمین یادکرد و اظهار داشت: با همکاری و مجاهدت برادران و خواهران خادم شهدا در اردوگاه مازندران، روزانه قابلیت پذیرایی تا 1500 زائر برای اسکان و پذیرایی به عینه مشهود گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها