خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد

203 مورد بازرسی از اصناف در طرح نورزی تعزیرات حکومتی استان همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از انجام 203 مورد بازرسی از بازار و اصناف از زمان آغاز طرح نظارت نوروزی تعزیرات حکومتی استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۷۸
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷

203 مورد بازرسی از اصناف در طرح نورزی تعزیرات حکومتی استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا حسن‌پور در مورد نظارت و بازرسی‌های تعزیرات حکومتی بر بازار و اصناف و با همراهی اتاق اصناف، علوم پزشکی، دام پزشکی و دیگر دستگاه‌های مربوطه اظهار داشت:  از ابتدای اجرای طرح نظارت نوروزی که از 15 اسفند ماه آغاز شده تاکنون 203  مورد بازرسی در قالب 41 اکیپ و گشت سیار از اصناف و بازار همدان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در بازدیدهای انجام شده تخلف 147 واحد محرز و پرونده برای آن‌ها تشکیل شد، افزود: 27 واحد تخلفی نداشتند در 29 واحد صنفی نیز به تذکر اکتفا شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان بیان کرد: میزان محکومیت صادر شده توسط تعزیرات حکومتی استان برای واحدهای متخلف 405 میلیون ریال است.

وی عنوان کرد: نظارت تعزیرات حکومتی بر اصناف و بازار با اجرای طرح نظارت نوروزی از 15 اسفندماه در استان همدان همزمان با سراسر کشور آغاز شده و تا 17 فروردین‌ماه ادامه دارد. 

حسن‌پور با اشاره به اینکه سیاست‌های سازمانی  بر اجرای طرح ویژه نوروزی و تأکیدات استاندار نیز در کمیسیون تنظیم بازار استان همین امر بود، افزود: 33 اکیپ نظارت و بازرسی در صبح و بعدازظهر در همدان و همه شهرستان‌ها در امر نظارت و بازرسی فعالیت دارند. 

وی یادآور شد: سامانه پیامکی 1000127 اتاق اصناف و شماره تلفن 32523442 تعزیرات حکومتی آماده دریافت گزارشات و شکایات شهروندان و مسافران در ایام نوروز است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات