معاون ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی در گفتگو با «بسیج»؛

1000 نفر دانشجوی دانشگاه های استان البرز به راهیان نور اعزام شدند

معاون ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی گفت : اردوهای راهیان نور نماد و سمبل از خودگذشتگی و ایثار شهیدانی است که جای پای سرخشان در سرزمین های عملیاتی جنوب کشور همچنان طنین انداز ندای الله اکبر و نشان دهنده غیرت ایرانیست.
کد خبر: ۹۰۰۱۸۸۳
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، بهزاد معبودی معاون ارتباطات و فضای مجازی ناحیه بسیج دانشجویی گفت: اردوهای راهیان نور نماد و سمبل از خودگذشتگی و ایثار شهیدانی است که جای پای سرخشان در سرزمین های عملیاتی جنوب کشور همچنان طنین انداز ندای الله اکبر و نشان دهنده غیرت ایرانیست.

1000 نفر دانشجوی دانشگاه های استان البرز به راهیان نور اعزام شدند


معبودی افزود: برنامه ناحیه بسیج دانشجویی بر این اساس است که هر دانشجو در طول تحصیل خود حداقل فرصت استفاده یک بار از این سفر معنوی را داشته باشد و امسال نیز با توجه به شرایط سخت مالی و مشکلاتی که در این حوزه وجود دارد توانسته ایم برنامه ریزی برای حضور 1000 نفر زائر دانشجو را داشته باشیم.


بهزاد معبودی اظهار کرد: هردوی زیارتی راهیان نور خود یک فرهنگ غنی و تاثیر گزار در هر زائری می باشد اما برای آشنایی بیشتر با رشادت های رزمندگان برنامه ریزی های فرهنگی متنوعی در طول برگزاری اردو دیده شده است که دانشجویان بتوانند به درک بالاتری از جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی ایران برسند.


معبودی در ادامه گفت: اولین اعزام زائران سفر راهیان نور 14 اسفند ماه بود و در غالب 3 کاروان تا آخر اسفند ماه به پایان رسید.


معبودی در پایان خاطر نشان کرد: اردوی راهیان نور می تواند این باور را به جوانان جامعه تبیین کد که این نظام با خون شهدا و با زحمت به دست آمده و برای امنیت کنونی این کشور بسیاری از جوانان با حداقل امکانات به مقابله با ابر قدرت های دنیا پرداختند و این ایمان و خلوص نیت آنها بود که منجر به پیروزی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها