خبرهای داغ:
امام جمعه مرند:

مصرف کالای ایرانی کلید رونق اقتصادی است

امام جمعه مرند در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، گفت: کلید رونق اقتصادی و حل مشکل بیکاری، مصرف کالای ایرانی است، مردم باید با نه گفتن به کالای خارجی، در جهت احیای تولیدات ملی تلاش کنند.
کد خبر: ۹۰۰۱۹۴۹
|
۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی نعمت زاده تاکید کرد: تولید کنندگان ایرانی نیز باید با ایجاد رقابت و تولید محصول با کیفیت، مردم را برای مصرف تولیدات داخلی تشویق کنند.
وی همچنین بر ضرورت صرفه جویی تاکید کرد و گفت: همگان باید در مصرف قناعت کنیم و پرهیز از اسراف، سفارش موکد دین اسلام است، استفاده درست از نعمت های الهی ما را از وابستگی به بیگانگان رها می کند.
حجت الاسلام نعمت زاده با انتقاد از سیاست های اشتباه برخی کشورهای همسایه خاطرنشان کرد: بیش از 13 هزار زن و بچه در جنگ یمن کشته شدند و این به خاطر سیاست های اشتباه آمریکا و برخی کشورهای همسایه از جمله عربستان سعودی می باشد که آمریکا به فکر بهره برداری از آن ها به نفع خود است.
وی همچنین با اشاره به اثرات رهبری ولایت فقیه در انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: در 40 سال اخیر علیرغم توطئه های دشمنان، امنیت بی نظیری در نظام جمهوری اسلامی ایران برقرار شده است، اما باید همگان به دنبال امنیت اخلاقی باشیم تا حق و حقوق دیگران در جامعه اسلامی رعایت شود.
امام جمعه مرند امنیت، عدالت و آسایش را نیاز اساس جامعه و مردم دانست و افزود: آمریکا با جنگ اندوزی در منطقه خاورمیانه، به دنبال تفرقه افکنی و فروش سلاح های خود به کشورهای همسایه است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار