یادداشت

توهین به هر قوم، مذهب و زبانی اقدامی ضدامنیت ملی تلقی می شود

نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی کمافی السابق، با مجازات عوامل این توهین ها و بی احترامی ها، راه را بر هتاکان خیره سر ببندند تا بدانند توهین به هر قوم، مذهب و زبانی، در مملکت متحد امام زمان(عج) گناهی نابخشودنی و اقدامی ضدامنیت ملی تلقی شده و با آن به شدت برخورد می شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۲۱۷
|
۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، هر از گاهی در گوشه و کنار کشور می بینیم و می شنویم، توهین هایی که زیبنده و شایسته همان گویندگان و نویسندگان می باشد از سر عناد و کینه یا از سر بی خردی و بی عقلی به قوم لر می شود.

نمی خواهم رشادت ها، شجاعت ها، مهمان نوازی ها و غیرت بی بدیل و بی نظیر این قوم را برشمرم، که نه از توانم ساخته است و نه می توانم قطره ای از این اقیانوس بی کران را نمایش دهم.
آنچه مهم می نماید این عریضه است که چرا در زمانی که ما به وحدت و همدلی نیاز داریم افرادی نابخرد و نادان، از نماینده نادان فلان شهر تا مقام مسئول فلان نهاد و فلان مجری بی هنر لاف زن تا مسئول فلان صنف، علیرغم تاکیدات مقام عظمای ولایت، مبنی بر حفظ وحدت و یکپارچگی، چشم بر حفظ وحدت و امنیت مملکت می بندند و آب به آسیاب دشمنان قسم خورده و نالایقان فریب خورده داخلی می ریزند؟
تقاضای عاجزانه داریم نهادهای امنیتی، قضایی و انتظامی کمافی السابق، با مجازات عوامل این توهین ها و بی احترامی ها، راه را بر هتاکان خیره سر ببندند تا بدانند توهین به هر قوم، مذهب و زبانی، در مملکت متحد امام زمان(عج) گناهی نابخشودنی و اقدامی ضدامنیت ملی تلقی شده و با آن به شدت برخورد می شود.
از نمایندگان مردم شریف لرستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با استفاده از اهرم قانونی موجود، نماینده هتاک رباط کریم را تادیب و تنبیه نمایند.


امیرعلی حیدر امیری

ارسال نظرات