خبرهای داغ:
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسکو:

دور دوم طرح آرامش بهاری در امامزاده سیدحسین اسکو اجرا می شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اسکو از اجرای دور دوم طرح آرامش بهاری در امامزاده سیدحسین بن عبدالغفار(ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۲۳۷۵
|
۰۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، احمد سیفی با اشاره به آغاز دور دوم طرح آرامش بهاری در استان اظهار کرد: امامزاده سیدحسین بن عبدالغفار(ع) اسکو در دور دوم این طرح نیز با برپایی خمیه معرفت شامل غرفه کودک و نوجوان، مشاوره وقف و مشاوره دینی و مذهبی میزبان گردشگران و شهروندان اسکویی است.

وی افزود: علاوه بر این امامزاده، در بقعه متبرکه مضر بن عجیل واقع در دیزج امیرمدار اسکو نیز به صورت خودجوش طرح آرامش بهاری درحال اجراست که تاکنون با استقبال پرشور مردم منطقه مواجه بوده است.

سیفی از حضور بیش از 250 نفر از مردم این شهرستان در لحظه تحویل سال در امامزاده سیدحسین (ع) خبر داد و گفت: از لحظه تحویل سال تا کنون بیش از 600 نفر از طرح آرامش بهاری شهرستان اسکو بازدید کردند.

وی با اشاره به حضور دو مبلغ دینی در شهرستان اسکو اظهار داشت: دو مبلغ دینی شامل یک مبلغ اعزامی از قم و یک مبلغ بومی در طرح آرامش بهاری حضور یافتند که مبلغ اعزامی از قم در دور دوم این طرح حضور خواهد داشت و تمامی مسائل اسکان این مبلغ فراهم شده است.

سیفی همچنین در ادامه به اجرای برنامه های فرهنگی توسط مهدکودک و کانون های قرآنی شهرستان اشاره کرد و گفت: در دوم طرح آرامش بهاری در این شهرستان توسط کودکان شهر جدید سهند و شهر اسکو ویژه برنامه هایی در امامزاده سیدحسین بن عبدالغفار برگزار می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار