اجرای بازرسی‌های متعدد شهرداری در ستادهای اسکان

شهردار خرم‌آباد گفت: بازرسی‌های متعدد توسط تیم‌های مختلف نظارتی شهرداری در سطح ستادهای اسکان در روزهای اخیر انجام شد.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۵۰
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، وحید رشیدی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهرداری خرم‌آباد در نوروز  خدمات گسترده‌ای را در ابعاد گوناگون و به صورت رایگان به مهمانان نوروزی ارائه می‌دهد که در این میان تاکید ویژه‌ای بر کیفیت این خدمات وجود دارد.بیان کرد: هدف ما تبدیل خرم‌آباد به مقصد گردشگری است که تحقق این امر در درجه اول مستلزم ارتقا شاخص‌های مختلف بهداشتی، امنیتی و خدمات رفاهی در مراکز اسکان مسافرین و مجموعه‌های گردشگری است.

وی افزود: جهت ارتقاء شاخص‌های مذکور در مرحله نخست تصمیم به شناسایی نقاط قوت و ضعف خدمات ارائه شده گرفتیم که در همین راستا و از اولین روزهای ورود مهمانان، طرح سنجش و بررسی میزان رضایتمندی مهمانان نوروزی از خدمات سفر شهرداری را آغاز و قرار شد پس از تکمیل، نتایج آن به صورت کاملا کارشناسی و تخصصی جمع بندی و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شهردار خرم‌آباد ادامه داد: بازرسی‌های متعدد توسط تیم‌های مختلف نظارتی شهرداری در سطح ستادهای اسکان در روزهای اخیر انجام شد.

رشیدی خاطرنشان کرد: قطعا با شناسایی دقیق مشکلات و نقایص و با توجه به عزم جدی مدیریت شهری برای پیگیری و رفع آنها در سالهای آتی شاهد ارائه خدمات بهتر و رضایت بیشتر مهمانان و گردشگران خواهیم بود که این امر می‌تواند زمینه‌ساز تبدیل خر‌م‌آباد به قطب گردشگری کشور گردد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات