انعقاد قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بندر امیر آباد

احداث کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنجاله ذرت باسرمایه گذاری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد ، به زودی آغازمي شود.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۵۸
|
۰۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،  مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت :این قرارداد پیرو امضای تفاهم نامه سرمایه گذاری سال گذشته بین بندرامیرآباد و شرکت آرین پروتئین سویا به منظور  جذب سرمایه گذاری ، افزایش مشارکت بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد منعقد شد.

رضوانی با اشاره به اینکه قرارداد احداث کارخانه تولید آرد ، بلغور و کنجاله ذرت به عنوان نخستین قرارداد سرمایه گذاری بخش خصوصی در بنادرکشور در سال ۹۷ است افزود: این کارخانه با سرمایه گذاری تقریبی ۱۵۰ میلیارد ریال در ۱۵ هزار مترمربع و با اشتغالزایی بیش از ۴۰ نفر در اراضی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد احداث می شود.

وی افزایش ترافیک دریایی و بالا رفتن حجم تخلیه و بارگیری را یکی از اهداف سرمایه گذاری در بندر امیرآباد دانست و گفت : این قرارداد به صورت اجاره بلندمدت ۲۰ ساله است  که طی مدت  یک سال با ظرفیت تولید سالانه ۲۰ هزار تن آرد ، بلغور و کنجاله ذرت به بهره برداری مي رسد .

مدیربندرامیرآباد در پایان  به شعار  " حمایت از کالای ایرانی " که مقام معظم رهبری در سال ۹۷ نام گذاری کردند  ، اشاره و بر تحقق این امر با تکیه بر اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی جهت جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی  و پویایی اقتصاد منطقه ، افزایش کیفیت محصولات توسط تولیدکنندگان و حمایت دست اندرکاران از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.      

ارسال نظرات
پر بیننده ها