خبرهای داغ:
نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی در جمع جهادگران آذربایجان شرقی:

روحیه ایثار و جهاد انقلاب را حفظ کرده است

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس ضمن تشکر از حضور جهادگران بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: حضور این عزیزان یادآور دوران دفاع مقدس است و نشان می دهد که هنوز روحیه ایثار و جهاد در ایران اسلامی زنده است و همین روحیه است که انقلاب را حفظ کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۲۵۹۸
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۶

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: در جامعه ما که اکنون گرفتار برخی مسایل و یک سری افراد درگیر زد و بند های اقتصادی است، دیدن این جوانان جهادگر ما را به یاد دوران جنگ و ایثار می اندازد.

 وی ادامه داد: همین جا که اکنون جهادگران در حال ساخت خانه برای مددجویان بهزیستی هستند یک زمانی در اشغال عراق بوده است و مردم این منطقه خاطرات دوران جنگ را در ذهن ها دارند.

فلاحت پیشه اظهارداشت: به اعتقاد بنده مسئولان باید از این جوانان یاد بگیرند که بی منت و  پیش از هر وعده ای عمل می کنند و در خدمت مردم هستند.

این نماینده مجلس اضافه کرد: علیرغم وعده دولتی ها در رابطه با اعطای وام ها، محقق نشدن این امر شب عید مردم این منطقه را خراب کرد و کوتاهی هایی که در دادن تسهیلات به مردم زلزله زده شده نیز مردم را دچار مشکل کرده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها