خبرهای داغ:
سردار سلیمانی:

58 هزار خادم در قرارگاه مرکزی

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران :قریب به 58 هزار خادم در قرارگاه مرکزی راهیان نور ساماندهی شدند.
کد خبر: ۹۰۰۲۶۴۱
|
۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۱

 سردار یعقوب سلیمانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز گفت:خوزستان در دوران دفاع مقدس به خوبی میزبانی و پذیرایی از مردم را انجام دادند؛ این استان همچنین بعد از جنگ هم در راهیان نور میزبان شد.

دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تعالی راهیان نور را هر روز مشاهده می کنیم، ادامه داد: مقام معظم رهبری به سه ویژگی در راهیان نور اشاره فرمودند که ادامه داشته باشد، تحریف نشود و کار نو انجام شود.


وی با اشاره به اینکه با وجود محدودیت ها الحمدلله کارنامه خوبی در راهیان نور داریم، گفت: یک کار بزرگ و جدید در هورالعظیم انجام شد که جامعه هدف آن سه هزار نفر بود ولی قریب به هفت هزار و 500 نفر در آن شرکت کردند؛ یک شب زندگی به سبک رزمندگی آن هم آبی ـ خاکی با نگاه شیرمردی مثل شهید هاشمی همین کار انجام شده بود.

سردار سلیمانی افزود:زیست و استقرار لشکر خادمان که قریب به 58 هزار خادم که در قرارگاه مرکزی راهیان نور ساماندهی شدند، از جمله اقدامات انجام شده در حوزه راهیان نور بود.


وی خاطرنشان کرد با توجه به اینکه به همه استان ها ابلاغ شده تا تمامی مایحتاج خود را از خوزستان خرید کنند، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که در راهیان نور کار اجتماعی و فرهنگی انجام شود؛ بنابراین ارائه خدمات اجتماعی از سوی راهیان نور برنامه ریزی شد.


دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور بیان کرد:راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، ادامه داد: مقام معظم رهبری به ساماندهی راهیان نور در قالب کاروان تأکیدات بسیاری داشتند؛ بنابراین اردوگاه ها به محل استقرار تجمیع خانواده ها به صورت کاروان تبدیل شد.


سردار یعقوب سلیمانی گفت:در یادمان های دفاع مقدس از نظر کمی و کیفی رشد و تعالی داشتیم؛ همچنین بهبود زیرساخت ها نیز به خوبی قابل مشاهده است.


سردار یعقوب سلیمانی دبیر قرارگاه مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه جنگ برای اثبات انقلاب به ایران تحمیل شد، گفت: توسعه گسترش دامنه تأثیرگذار دفاع مقدس از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری است که این فرمایش و هدف از طریق راهیان نور محقق می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها