خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بازدید از مناطق عملیاتی:

راهیان نور تاثیرگذارترین راه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از نمایشگاه هوا فضا در اهواز، اردوهای راهیان نور را از تاثیرگذارترین راه ها در انتقال فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۲۹۲۲
|
۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۶

حجت الاسلام آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این اردوها به قدری تاثیرگذار هستند که سال های گذشته شاهد بودیم خانواده هایی برای تفریح آمدند ولی متحول شدند.

وی حضور مردم را در این مناطق ارزشمند خواند و اظهارداشت: باید قدردان مردمی باشیم که روزهای آغاز سال را برای پاسداشت رشادت شهدا به این مناطق می آیند و یاد و نام آن ها را زنده نگه می دارند.

حجت الاسلام آل هاشم، برگزاری یادواره های شهدا و تلیل از خانواده آن ها را از دیگر وظایف مردم و مسئولان در انتقال فرهنگ شهادت خواند و گفت: تجلیل از خانواده شهدا از تجلیل از شخص نیست بلکه تجلیل از فرهنگ دفاع مقدس است چراکه آن ها سرمایه های ارزشمندی را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

امام جمعه تبریز نشر و انتشار وصایا و خاطرات شهدا و رزمندگان را از دیگر راه های انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت برشمرد و تاکید کرد: نشر و انتشار وصایا و خاطرات برای بازخوانی و آشنایی نسل جدید با این فرهنگ ضروری است.

حجت الاسلام آل هاشم به نقش مردم آذربایجان در دوران انقلاب و دفاع مقدس نیز اشاره و بیان کرد: مردم آذربایجان در همه صحنه ها نقش ارزشمند و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب داشتند که تقدیم 10هزار شهید و 19شهید مدافع گواه بر این مدعاست.

راهیان نور تاثیرگذارترین راه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

راهیان نور تاثیرگذارترین راه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

راهیان نور تاثیرگذارترین راه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نخستین روز از حضور خود در مناطق عملیاتی جنوب، از نمایشگاه هوا فضا، معراج شهدا و قرارگاه رسانه ای شهید رهبر در اهواز بازدید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها