خبرهای داغ:

برگزاری نمایشگاه زهراییان نیروی زمینی ارتش در مقبره شهدای گمنام اندیمشک

همزمان با آغاز سفر معنوی زائران اربعین به مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس، مقبره شهدای گمنام اندیمشک نیز پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) سرتاسر کشور بوده و نمایشگاه زهراییان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مقبره در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۲۷
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اندیمشک، هم زمان با آغاز سفر معنوی زائران اربعین به مناطق عملیاتی و یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس، مقبره شهدای گمنام اندیمشک نیز پذیرای عاشقان اهل بیت(ع) سرتاسر کشور بوده و نمایشگاه زهراییان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مقبره در حال برگزاری است.

این نمایشگاه‌ها توسط تیپ 72 مستقل پیاده مکانیزه دو کوهه نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقبره شهدای گمنام اندیمشک برگزار و تا پایان تعطیلات سال نو، پذیرای مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور سرتاسر کشور است.

بهمن پاپی در گفت‌وگو با خبرنگاربسیج در اندیمشک، اظهار داشت: طبق بررسی‌های صورت گرفته، تا کنون بیش از یک هشت صد هزار نفر با حضور در مقبره شهدای گمنام اندیمشک از نمایشگاه زهراییان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بازدید کرده‌اند.

مسئول یادمان شهدای گمنام اندیمشک عنوان کرد: تبیین و شرح مقاومت رزمندگان ایران اسلامی در دفاع از لشکر کفر و طاغوت، ایستادگی شهروندان سرتاسر کشور در برابر آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و تجدید بیعت با منطق اهل بیت(ع) مهم‌ترین اهداف نمایشگاه زهراییان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مقبره شهدای گمنام اندیمشک است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها