هدیه گروههای جهادی به محرومان

اجرای 10 پروژه محرومیت زدایی با همت جهادگران بسیجی در سیب و سوران

مسئول بسیج سازندگی شهرستان سیب و سوران گفت: در راستای کمک به معیشت مردم محروم و نیازمند 5 گروه جهادی از اقشار مختلف به مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند
کد خبر: ۹۰۰۳۲۳۵
|
۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
جواد جهاندیده در گفتگو با خبرنگار بسیج در سیب سوران اظهار داشت:گروه‌های جهادی متشکل ازجوانان انقلابی است که در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله) و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و کمک به اقتصاد و معیشت مردم قدم برمیدارند.

وی افزود:فعالیت گروه‌های جهادی موجب آبادانی روستا‌ها و مناطق محروم مرزی می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی در ایام نوروز ۹۷ در عرصه‌های عمرانی، خدمات رسانی و فرهنگی فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: مهمترین اثرات گروه‌های جهادی کاهش هزینه‌های عمرانی است، در همین راستا پروژه‌های عمرانی در روستا‌های محروم با حداقل هزینه انجام می‌شود.

جهاندیده گفت:در ایام نوروز امسال گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، آموزشی عمرانی و خدمات رسانی، شامل احداث ۲ واحد خانه‌ی نیازمند، احداث و مرمت ۲ واحد فضای آموزشی، ساخت ۸ چشمه سرویس‌های بهداشتی، حمام و توزیع بسته‌های حمایتی فعالیت میکند.

وی افزود: توزیع سبد‌های غذایی و شیرینی در ایام عید در مناطق محروم عشایری از دیگر هدایای شاخص بسیج سازندگی شهرستان سیب و سوران به مردم نیازمند این منطقه می‌باشد.

وی تمرین کار گروهی، خودسازی، خدمات رسانی به نیازمندان، کادر سازی و تمرین مدیریت را از اثرات حضور در اردو‌های جهادی عنوان کرد. وبیان کرد: حضور مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همه ساله در ایام عید در جمع جهادگران جهت عرض خدا قوت در شهرستان سیب و سوران موجب استقبال بیشتر و دلگرمی جهادگران، مردم منطقه و افزایش مشارکت‌های مردمی در اجرای پروژه‌های عمرانی می‌شود.
ارسال نظرات