خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

اگر عامل به الزمات مدنظر رهبری در اقتصاد بودیم مشکلات حل می شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از مناطق عملیاتی جنوب، با اشاره به اهمیت شعار سال و تحقق آن، گفت: اگر ما الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر فرزانه انقلاب را به موقع گوش داده و عمل می‌کردیم، مشکلات امروز جامعه را نداشتیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۲۹۷
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۱

حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، افزود: نامگذاری شعار سال با موضوع اقتصادی توسط رهبر فرزانه انقلاب، نشانه هوشمندی، درایت و دوراندیشی ایشان است که به مسائل اقتصادی توجه ویژه‌ای دارند.

وی تاکید کرد: امروز رمز موفقیت و پیروزی ما حمایت و پشتیبانی از کالای ایرانی است، ما باید به تولید داخلی اهمیت فراوان دهیم چراکه یکی از الزامات اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری تولید داخلی و استفاده از کالای ایرانی است.

حجت الاسلام آل‌هاشم با تاکید بر ضرورت افزایش کیفیت کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: تولید داخلی قادر است که اقتصاد کشور را پررونق و مایه ایجاد اشتغال شود.

امام جمعه تبریز اظهارداشت: باید کالای با کیفیتی که تولید می‌شود را مصرف کنیم و باید فرهنگ مصرف تولید داخلی در جامعه ایجاد شود و همگان از کالای ایرانی و داخلی استفاده کنند.

حجت الاسلام آل هاشم یادآور شد: امروز اگر بخواهیم از مشکلات اقتصادی موجود در جامعه عبور کنیم، راهی جز حمایت از کالای ایرانی وجود ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها