خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی عنوان کرد؛

اعتکاف فرصتی برای تفکر درباره پرسش‌های انسان‌شناسانه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در جمع معتکفین مسجد جامع تبریز اعتکاف را فرصتی برای تفکر درباره پرسش‌های اساسی هستی‌شناسانه و انسان‌شناسانه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۵۳
|
۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی بیت نماینده ولی فقیه در استان، حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل‌هاشم ظهر امروز در جمع معتکفین مسجد جامع تبریز حضور یافت و ضمن برشمردن اعتکاف به عنوان فرصتی برای تفکر درباره پرسش‌های انسان‌شناسانه، ابراز کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف اعتکاف این است که راجع به پرسش‌هایی همچون از کجا آمده‌ایم، آمدن‌مان بهر چه بود و به کجا خواهیم رفت فکر کنیم.

وی در ادامه با قدردانی از حضور پرشور جوانان در مراسم اعتکاف گفت: امروز در تمام عرصه‌ها اگر جوانان ما بیش‌تر از جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس نباشند، کمتر از آن‌ها نیستند.

حجت الاسلام آل هاشم ادامه داد:چند روز که در مناطق عملیاتی و برنامه‌های راهیان نور جنوب کشور حضور داشتم، شاهد حضور نسل جوان بودم و واقعا راهیان نور یکی از بهترین راه‌ها بری انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جدید و جوان جامعه است.

وی تاکید کرد: حتی آن دسته از افرادی که برای گردش و تفریح خوزستان یا سایر مناطق عملیاتی را انتخاب می‌کنند، وقتی در حال و هوای مناطق عملیاتی قرار می‌گیرند متحول می‌شوند و به شهر خود بازمی‌گردند.

حجت الاسلام آل هاشم  با تاکید بر اینکه امروز باید بیش‌تر قدر نسل جوان را بدانیم، تصریح کرد: در عرصه‌های تولید، فرهنگ، علم، موفقیت‌های هسته‌ای، هیئات‌های عزاداری و... شاهد حضور پررنگ جوانان هستیم و امروز می‌بینیم که مراسم اعتکاف نیز با حضور حداکثری جوانان برگزار می‌شود.

امام جمعه تبریز در پایان از سازمان تبلیغات اسلامی و سایر دست‌اندکاران مراسم اعتکاف تقدیر کرد و نماز ظهر و عصر معتکفین مسجد جامع تبریز به امامت وی برپا شد و همچنین از مراحل بازسازی بخشی از مسجد جامع بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها