توزیع بسته های مهربانی بین خانواده های نیازمند

خبرگزاری بسیج: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز در قالب طرح «مهربانی عیدانه» حداقل 110 کیسه حاوی مواد غذایی و اقلام اساسی با عنایات خداوند متعال بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده این مرکز توزیع شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۸۱
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ محسن کرمی مسئول گروه جهادی شهید همت با بیان اینکه همه ساله در این ایام از شروع سال نو کیسه‌های مواد غذایی در قالب طرح عیدانه به یاد مولای متقیان در دستگیری از محرومان بین این عزیزان توزیع می شود، گفت: این کیسه‌ها حاوی مایحتاج خانواده شامل برنج، ماکارونی، سویا، روغن، گوشت مرغ، گوشت قرمز، چای، حبوبات و... است.

وی افزود: خیرینی که تمایل به کمک به فعالیت های این مرکز دارند می‌توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6037691980022164  بانک صادرات به نام مرکز نیکوکاری حضرت ابوالفضل (ع) واریز نمایند.

وی گفت: 110 خانوار نیازمند زیرپوشش حمایت‌های این مرکز هستند.  این افراد از سوی این موسسه برای تحصیل، ازدواج آسان، اکرام ایتام و هزینه‌های درمانی و... حمایت می‌شوند.

مسئول گروه جهادی شهید همت در مورد این حرکت معنوی و انساندوستانه افزود: در این روزهای آغازین سال می توانیم مهربانانه با یکدیگر رفتار نموده و همدیگر را بیشتر از قبل در یابیم و به فکر خانواده های ضعیف و ناتوانی که می شناسیم نیز باشیم.

وی ضمن تقدیر از همه خیرین مرکز نیکوکاری افزود: خداوند را شاکریم با همت خیرین بزرگوار توانستیم لبخند را امسال نیز به خانه های این عزیزان هدیه کنیم.

 

 

ارسال نظرات