فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب:

12 فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب از 12فروردین ماه روز عید بزرگ انقلاب اسلامی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۳۳۹۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲
 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،طالب احمدی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران در میناب، ضمن تبریک عید بزرگ دوازدهم فروردین ماه بر امت غیور ایران اسلامی گفت: چهل سال حکومت الله در ایران اسلامی در حالی سپری می‌شود که ملت بزرگ ایران در اوج عزت، اقتدار و بالندگی قرار دارد.

وی افزود: برخلاف سیاست‌بازان بین‌المللی رهبر کبیر انقلاب اسلامی در آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی در حالی‌که نفس قدسی او بر همه ایسم‌ها و نحله‌ها غلبه داشت در عمل به شعار ملت همه کاره باشد و سرنوشت خود را تعیین کند با رفراندوم بزرگ ۱۲فروردین نوع حکومت را به انتخاب ملت گذاشت و مردم انقلابی نیز با رای قاطع بیش از ۹۸درصدی جمهوری اسلامی را برگزید.
فرمانده سپاه میناب اظهار داشت: علیرغم سپری شدن چهل سالگی انقلاب، ملت انقلابی ایران اسلامی همچنان خود در میدان دفاع از اصول و دستاوردهای انقلاب خود پیشتاز بوده و الگوگیری ملت‌های مستضعف جهان از انقلاب اسلامی و نظام برخواسته از آن محکم‌ترین سند زنده بودن انقلاب و انتخاب درست ملت ایران است.
 احمدی‌نیا اضافه کرد: نسل کنونی انقلاب  آماده مواجه با ظالمان جهانی در عرصه‌های مختلف است و با الگوگیری از امام و شهیدان خویش و با تبعیت از ولایت زمینه‌ساز حکومت جهانی ولی عصر ارواحنا له الفدا خواهد شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان میناب یوم الله 12 فروردین را روز ظهور شخصیت واقعی مردم ایران، روز پیروزی مستضعفین بر مستکبرین و روز تثبیت انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: روز جمهوری اسلامی ماحصل یک دوره رنج حضرت امام (ره) و خون‌های مطهر بر زمین ریخته فرزندان این مرز و بوم است.

وی یوم الله ۱۲ فروردین  را نشانی از خلق حماسه و دلدادگی ملت با آرمان بلند جمهوریت نظام بیان کرد و گفت: ملت ایران در این چهل سال همواره خالق حماسه‌های بزرگ در دفاع از کیان نظام اسلامی بوده و با تدین و ولایت‌مداری خود در استقرار و تثبیت نظام جمهوری اسلامی ایران حرکتی بی‌نظیر انجام داده است.
وی با بیان این مطلب که انتخاب واژه عید برای چنین روزی از سوی امام امت یک انتخاب دقیق است،گفت: عید به روزی اطلاق می‌شود که آن روز نو و شادی‌آفرین باشد و باعث سربلندی و مجد یک ملت شود، بنابراین دوازدهم فروردین از بزرگترین اعیاد انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ب/

ارسال نظرات