امام جمعه ابرکوه در تبیین حماسه 12 فروردین؛

امروز تحریم کالاهای بیگانه و قاچاق، همان «آری به نظام اسلامی» است

امام جمعه ابرکوه گفت: ملت ایران امروز می توانند با تحریم کالاهای بیگانه و مصرف تولیدات داخلی، یکبار دیگر در برابر چشم دشمن به نظام اسلامی و انقلاب رأی بدهند.
کد خبر: ۹۰۰۳۵۰۴
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه در گفتگو با سرو ابرکوه، ضمن گرامیداشت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: امروز عید بزرگ ملی، مذهبی و انقلابی ملت ایران است.
حجت الاسلام حسینی افزود: روزی که حضرت امام خمینی (ره) آن را نخستین روز حکومت الله بر جهان در قرن حاضر معرفی کردند و این روز در تاریخ ایران برکت و دستاوردهای باارزشی برای کشور و ملت در برداشت.
حسینی در بخشی از سخنان خود به شعار سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری در سال های اخیر بر ضرورت قطع وابستگی اقتصادی به کشورهای بیگانه تأکید فراوان کردند.
وی تصریح کرد: یکی از راهکارهای اجرایی این ضرورت، تحریم کالاهای بیگانه است. بنابراین زمانی که ما می توانیم کالاهای اساسی و مورد نیازمان را در داخل تأمین کنیم، لزومی ندارد آنها را از خارج از مرزها وارد کنیم، جز مواردی که نمونه مناسب آن کالا در کشور وجود ندارد که به نظر می رسد، چنین موردی نداشته باشیم که نمونه اجناس خارجی بهتر از تولیدات داخلی مان باشد.
امام جمعه ابرکوه تأکید کرد: خرید کالاهای خارجی از کشورهای بیگانه ای که همیشه با ما در موضع تقابل و تعارض هستند، در شرایط فعلی حرام است.
حسینی خاطر نشان کرد: اگر امروز همزمان با سالروز 12 فروردین 58، هر فرد ایرانی اعم از مسئولین و مردم، تحریم کالاهای بیگانه و جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به کشور را در دستور کار خود قرار دهند، یکبار دیگر حماسه آری به حکومت اسلامی توسط ملت ایران در تاریخ تکرار خواهد شد.
وی در پایان اذعان کرد: چرا که قطع مصرف کالای بیگانه و رسیدن به استقلال اقتصادی در شرایط کنونی همان استحکام بخشیدن به پایه های انقلاب اسلامی و استقرار نظام در جهان است.

ارسال نظرات