رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان:

برگزاری دوره‌های آموزشی خبرنگاری مقدماتی در زنجان

دوره‌های آموزشی خبرنگاری مقدماتی توسط بسیج رسانه در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۰۳۷۹۱
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با اشاره به برگزار دوره آموزش خبرنگاری مبتدی در زنجان گفت: طی سال‌های گذشته دوره‌های آموزشی توسط بسیج رسانه در مرحله مقدماتی و حرفه‌ای برگزار شده است، امسال نیز پنجمین دوره آموزشی خبرنگاری مقدماتی در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

عبدالله جعفری افزود: نقش آفرینی خبرنگاران آموزش دیده در عرصه رسانه استان و البته تقویت روحیه بسیجی در بین خبرنگاران، تربیت و کادر سازی خبرنگاران انقلابی و متعهد ازاهداف برگزاری این دوره‌ها می باشد.

وی اظهارداشت: فراخوان مربوط به دوره منتشر شده و افرادی که علاقه‌مند به حضور در این دوره هستند می‌توانند به صورت حضوری به سازمان بسیج رسانه استان واقع در کانون امام علی (ع) در سه‌راه امجدیه مراجعه و یا به صورت تلفنی اعلام حضور کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان تصریح کرد: دوره از آموزش خبرنگاری با حضور اساتید بومی و به صورت یک روزه    و با ظرفیت 50 نفر، در مرکز آموزش‌های امام صادق (ع) کانون امام علی (ع) و به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

جعفری با اشاره به اینکه داشتن مدرک دیپلم از شرایط حضور در این دوره آموزشی می باشد،افزود: برای شرکت در این دوره آموزشی برای عموم آزاد است.

گفتنی است، شماره تلفن‌های 33552240 و  33062117 برای پاسخگویی به سوالات علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و همچنین ثبت‌نام علاقه‌مندان اختصاص یافته است.

ارسال نظرات