با حمایت از تولید و خرید کالای ایرانی باید بر طاغوت فرهنگی و اقتصادی فائق آئیم

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در ایران از نظر طاغوت سیاسی موفق بودیم و پرچم مقدس لا اله الا الله را برافراشته کردیم، اما از نظر اقتصادی و فرهنگی نتوانستیم شعارها، آرمان‌های شهدا و امام راحل و الان نیز مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم و کشور را در این دو بخش سامان بدهیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۸۳۵
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت‌الله نورالله طبرسی اظهار کرد: فلسفه نامگذاری سال حمایت از کالای ایرانی مشخص است؛ ما با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و نه شرقی، نه غربی جمهوری اسلامی انقلاب کردیم و این شعار محقق نمی‌شود مگر اینکه در سه بعد سیاسی، فرهنگی و اقتصادی موفق بشویم.

وی افزود: این همان چیزی است که قرآن در زمان موسی بیان می‌کند؛ حضرت موسی(ع) باید طاغوت سیاسی یعنی فرعون، طاغوت فرهنگی یعنی هامان و طاغوت اقتصادی یعنی قارون را از بین می‌برد.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در ایران از نظر طاغوت سیاسی موفق بودیم و پرچم مقدس لا اله الا الله را برافراشته کردیم، اما از نظر اقتصادی و فرهنگی نتوانستیم شعارها، آرمان‌های شهدا و امام راحل و الان نیز مقام معظم رهبری را تحقق ببخشیم و کشور را در این دو بخش سامان بدهیم.  

رئیس شورای فرهنگ عمومی مازندران بیان کرد: هنوز رگه‌هایی از فرهنگ غربی در کشور وجود دارد و در شان نظام مردم‌سالاری دینی نیست، امیدواریم با منویات رهبری این دو را برطرف و کشور را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

طبرسی با اشاره به اینکه دشمن با ما سر سازش ندارد و مشکلات دشمن با ما استراتژیکی است نه تاکتیکی، تصریح کرد: آمریکا از روز طلوع اسلام تاکنون با ایران دشمنی دارد و می‌خواهد بالادست اسلام باشد، چه آمریکا، چه انگلیس و رژیم صهیونیستی و نوچه‌های آنها و عربستانی‌ها، نمی‌خواهند ما به خویشتن خویش بازگردیم.

وی ادامه داد: ما قدرت داریم که کشور خود را از هر لحاظ اداره کنیم، دشمن نیز تا ایران را به دوران پیش از انقلاب که حیات خلوت آنها بوده است نرساند ما را رها نمی‌کند، لذا رهبر آگاه به زمان شعار سال را بر این مبنا انتخاب کردند که باید بیشتر مراقبت کنیم تا عزت خود را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نباید بی‌عدالتی و رشوه و تنبلی را به حساب اسلام بگذاریم زیرا این عیب‌های ما است و باید این عیب‌ها را از خود، کشور، برنامه‌ها، سیاست، اقتصاد، دیانت و فرهنگ خود برطرف و آنها را اصلاح کنیم.

طبرسی با اشاره به شعار سال بیان کرد: باید صاحبان کارخانه و تولید را حمایت کنیم، کالاهای استاندارد و به روز را بیاوریم تا از واردات بی‌رویه و قاچاق نجات پیدا کنیم، باید جلوی واردات بی‌رویه را بگیریم و فکر و اندیشه خود را برای یک جهاد اقتصادی به کار بیندازیم. 

وی گفت: مدیران باید در جهت منویات رهبری تلاش کنند، تولید کنندگان و ناظران باید کالای ظریف و مرغوب را به جامعه عرضه کنند، مدیران نیز تولیدکنندگان را حمایت کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان از استاندار و مدیران مازندران خواست تا موضوع پنجره واحد اقتصادی و تجاری را جدی بگیرند تا روال اداری کارها تنها در یک مجموعه انجام و پاسخ آن از یک دستگاه صادر شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها