کشف ۱۰۸ فقره سرقت و دستگیری ۴۵ نفر سارق در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از کشف ۱۰۸ فقره سرقت و دستگیری ۴۵ نفر سارق در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۰۷
|
۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ صفی اله بیرانوند در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای طرح‌های پیشگیرانه و مقابله با سرقت پس از برگزاری جلسات کارشناسی شده با واحد‌های تخصصی کلانتری‌های شهرستان و همچنین استفاده از گشت‌های نامحسوس به‌منظور پیشگیری از وقوع سرقت و دستگیری سارقان احتمالی تیم‌هایی تحت عنوان تیم شکار تشکیل گردید.

وی افزود: یکی از وظایف تیم‌های شکار که به‌صورت نامحسوس فعالیت می‌نمایند تأمین امنیت و مبارزه با سرقت در مکان‌های تفریحی، راسته‌ها و مراکز تجاری و ... بوده که الحمدالله با هوشیاری، تیزبینی و عملیات متعدد و غافلگیرانه موفق به دستگیری تعداد ۴۵ نفر سارق از ابتدای شروع تعطیلات ایام نوروز تا پایان تعطیلات گردیده است.

بیرانوند بیان داشت: پس از دستگیری سارقان و انجام تحقیقات فنی درمجموع به ۱۰۸ فقره سرقت معترف که ضمن بازسازی از صحنه‌های سرقت و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه محترم قضایی معرفی‌شده‌اند وی در ادامه گفت: پیشگیری از سرقت و برخورد با سارقان از اولویت‌های ویژه پلیس بوده و با تمام توان و استفاده از تمامی امکانات و ابزار با سارقان برخوردی قاطع و قانونی خواهد نمود


دستگیری سوداگران مرگ در خرم‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد از دستگیری توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد مخدر طی ۱۵ روز گذشته خبر داد و گفت: در ۱۵ روز گذشته علاوه بر تأمین نظم و امنیت عمومی و سایر مأموریت‌های ذاتی پلیس، مأمورین با استفاده از منابع و انجام کار اطلاعاتی افراد خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد مخدر در سطح شهر و محله‌ها شناسایی گردیده است.

بیرانوند اظهار داشت: پس از شناسایی افراد و محل‌های توزیع و خرده‌فروشی مواد مخدر مأمورین پس از هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده و حمایت‌های دستگاه محترم قضایی طی چندین مرحله عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری تعداد ۱۰ نفر خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان شده که مقادیر قابل‌توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط گردید.

بیرانوند گفت: افراد دستگیری شده به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی گردیده وی در ادامه افزود به حول و قوه الهی و با اشرافیت اطلاعاتی که در سطح شهرستان وجود دارد اجازه عرض‌اندام به سوداگران مرگ را نخواهیم داد و با شدت و قوت با آنان برخوردی قاطع و قانونی خواهیم نمود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات