استاندار لرستان:

نوروز امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش گردشگر داشتیم

استاندار لرستان گفت:نوروز امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش گردشگر داشتیم و با این وجود حدود ۳۰ درصد نیز کاهش تصادفات شاهد بودیم.
کد خبر: ۹۰۰۳۹۵۷
|
۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲



به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سیدموسی خادمی امروز در آیین قرعه کشی و تجلیل از شهروندان طبیعت دوست و فعالان روز طبیعت در خرم‌آباد، با اشاره به اینکه موفقیت بزرگی در نوروز ۹۷ برای لرستان و شهر خرم‌آباد بدست آمد و در همه شاخص‌هایی که معمولا در میزبانی و استقبال از مسافران ارزیابی می‌کنند، خرم‌آباد وضعیت مناسبی داشت. بیان کرد:از حیث افزایش حضور گردشگران و اسکان ان‌ها در استان و بازدید گردشگران از اماکن تاریخی افزایش خوبی شاهد بودیم چنانکه بازدید از قلعه فلک‌الافلاک بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشت.
وی با بیان اینکه امنیت و سلامت مسافران در درون و برون شهر در ایام نوروز در لرستان افزایش یافت و شرایط مناسبی وجود داشت. گفت:نوروز امسال بیش از ۳۰ درصد افزایش گردشگر داشتیم و با این وجود حدود ۳۰ درصد نیز کاهش تصادفات شاهد بودیم.
خادمی بر ایجاد زیر ساخت‌های گردشگری تاکید نمود و یادآور شد:اگر همگرا بوده و وحدت داشته باشیم با همین امکانات نیز می‌توان کار‌های بزرگی در بحث گردشگری انجام داد.
وی شهرداری خرم‌آباد را یکی از نهاد‌های موفق در بحث میزبانی از مهمانان نورزی برشمرد و اظهار کرد:شهرداری خرم‌آباد در یک کار ابتکاری چادر و برخی امکانات مجانی در اختیار مسافران نوروزی قرار داد این در حالی بود که در جا‌های دیگر برای محل برپایی چادر نیز هزینه از مسافران دریافت می‌کردند.
استاندار لرستان خاطرنشان کرد:متن کار در استقبال از مسافران مردم هستند که مردم مهمان نواز خرم‌آباد خاطره خوشی بر ذهن مسافران برجای گذاشتند.
خامی تاکید کرد:هدف نهایی ما این است که گردشگری در رونق اقتصادی و معیشت خانواده‌ها و جامعه تاثیر گذار باشد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات