خادم موسسه جهادی عباد در گفت‎و گو با «بسیج»:

هدف گروه جهادی عباد رشد و شکوفایی منطقه مرزی افغانستان است

محمد دوست گفت: برگزاری اردوی جهادی که حداقل هشت بار در سال صورت می‎گیرد، که نخبه‎ها و مسئولین نیز در آن شرکت داده خواهند شد.
کد خبر: ۹۰۰۴۲۷۷
|
۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
مصطفی محمد دوست خادم موسسه جهادی عباد در گفت‌و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج پیرامون اقدامات آینده این گروه جهادی عنوان کرد: برگزاری اردوی جهادی که حداقل هشت بار در سال صورت می‎گیرد، که نخبه‎ها و مسئولین نیز در آن شرکت داده خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه حضور نخبگان  . مسئولین در اردوهای جهادی باعث اشنا شدن انها با فرهنگ اردوهای جهادی و همچنین نیاز های محرومان در مناطق مختلف می شود، بیان کرد: هدف این گروه آموزش، رشد و شکوفایی منطقه مرزی افغانستان است، لذا در تمام مناسبت‎های تبلیغی و فرهنگی، مبلغ جهادی به منطقه اعزام خواهیم کرد.
 
محمد دوست در پایان یاد اور شد: مدیریت جهادی جوانان بسیجی در طرح های جهادی مختلف سبب شد تا جوانان با استعداد در زمینه های مختلف فرهنگی هنری و تربیتی بتوانند با ایجاد این فرصت مناسبت استعدادهای خود را به ظهور برسانند و از این طریق برای حضور در جامعه و مسئولیت های مختلف آماده شوند و ارتباط با نسل جوان امروز از این طریق بسیار آسان است و با از این فرصت ها استفاده مناسب شود.
ارسال نظرات