نماینده ولی‌فقیه در لرستان :

ایجاد استقلال اقتصادی با حمایت از تولید داخلی ممکن است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: : یکی از راه‌های حمایت از اقتصاد و ایجاد استقلال اقتصادی حمایت از تولید داخل است.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۱۷
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی استان لرستان با اشاره به اینکه خدمات کمیته امداد در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است. اظهار داشت:توجه به ایمان ، اسلام‌خواهی و عدالت‌خواهی از آرمان‌های انقلاب بوده و خدمات اسلامی کمیته امداد نیز در جهت بسط عدالت است.

وی  گفت: رفع فقر و محرومیت از دیگر آرمان‌های انقلاب است که کمیته امداد به آن توجه دارد وآنچه برای ما مهم بوده همچنان که امام فرمودند انقلاب ما انقلاب پابرهنگان بود و لذا توجه به محرومان و نیازمندان از آرمان‌های این انقلاب است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  با بیان اینکه اگر می‌خواهیم انقلاب را حفظ کنیم آرمان‌های انقلاب اسلامی باید حفظ شود.عنوان کرد:  استقلال در جنبه‌های مختلف از جمله جنبه اقتصادی از دیگر آرمان‌های انقلاب است که تلاش برای تحقق استقلال اقتصادی از دیگر وظایف کمیته امداد است

وی گفت: چهره‌ای که امروز از کمیته امداد در جامعه وجود دارد چهره حمایتی است که این چهره باید عوض شود و در جهت آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد و این زمانی ممکن می‌شود که کمیته امداد به سمت اشتغال، خودکفایی روی آورد.

امام‌جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه باید به دنبال این بود تا هر شخصی در هر شرایطی تولیدگر باشد، اظهار داشت: یکی از راه‌های حمایت از اقتصاد و ایجاد استقلال اقتصادی حمایت از تولید داخل است.

وی با بیان اینکه میزان مشاغل خانگی در کشور راضی‌کننده نیست، عنوان کرد: ما امسال باید به این سمت برویم که تولیدات داخلی و صنایع کوچک را توسعه بخشیم و کمیته امداد در این زمینه باید مددجویان را تشویق کند.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حوزه‌های مختلف نقش اساسی دارد، افزود: اقدامات فرهنگی و دینی یکی از مسائلی است که کمیته امداد در آن نقش اساسی دارد و لذا نباید این مسائل مورد کم‌توجهی قرار گیرد چراکه درد بسیاری از مددجویان در بحث فرهنگی بیشتر از بحث مالی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بر ارائه مشاوره به خانواده مددجویان کمیته امداد تأکید نمود و بیان کرد: از ثمرات انقلاب اسلامی عزتمندی مردم ایران است و لذا باید عزت مددجویان کمیته امداد به‌خوبی حفظ شود؛ گاهی برخی جاها مددجویان از نحوه برخورد برخی کارکنان با آن‌ها گلایه دارند.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات