مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

توسعه طرح‌های اشتغال نو با تکیه‌بر تولید از اهداف ماست

رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت بسترسازی برای توسعه طرح‌های اشتغال نو و دانش‌بنیان با تکیه‌بر تولید است.
کد خبر: ۹۰۰۴۳۹۱
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در دیدار با فرماندهی سپاه انصار المهدی (عج) و مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان با اشاره به اینکه سپاه و کمیته امداد شجره طیبه انقلاب هستند، گفت: خدمات دو نهاد در حوزه محرومیت‌زدایی موجب شیرین‌تر شدن ذائقه اقشار مختلف به‌ویژه دهک‌های پایین جامعه از کارکردهای نظام ولایی می‌شود.

هدایت صفری بابیان اینکه کمیته امداد به‌عنوان زیرمجموعه‌ای از بیت ولایت کارکردهای محرومیت‌زدایی خود را در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خود عرضه می‌کند، افزود: از خدمات مؤثر کمیته امداد استان زنجان در حوزه محرومیت‌زدایی ایجاد اشتغال برای گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد به‌منظور استقلال اقتصادی و خروج آن‌ها از چرخه فقر است.

وی اظهار داشت: با همین رویکرد بیش ازدو هزار و 650فرصت شغلی در سال گذشته با سرمایه‌گذاری بیش از مبلغ36میلیارد و700میلیون تومان برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان ایجادشده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به نام‌گذاری امسال به «حمایت از کالای ایرانی»، تصریح کرد: توسعه خدمات اشتغال کمیته امداد استان زنجان بر محور شعار سال به مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های راهبردی این نهاد در سال جدید است.

صفری افزود: برنامه‌ریزی‌شده است طرح‌های اشتغال تولید محور با ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب بر اساس مهارت و علاقه‌مندی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد برای جامعه هدف این نهاد در سال جدید ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از خدمات مهم دیگر این نهاد در حوزه اشتغال است، گفت: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه مهارت‌آموزی مددجویان تحت حمایت بسترسازی برای توسعه طرح‌های اشتغال نو و دانش‌بنیان با تکیه‌بر تولید است.

در این دیدار سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان نیز با ارزشمند دانستن خدمات کمیته امداد در حوزه فقرزدایی وایجاد اشتغال گفت: رویکرد کمیته امداد استان زنجان در حوزه تعاملات برون‌سازمانی موجب شده است فرصت‌های جدیدی در حوزه کاری این نهاد در این استان ایجادشده و در برنامه‌های اجرایی آن در بخش محرومیت زدایی اثر گذار شود.

   

 

ارسال نظرات