اصلاح الگوی کشت در لرستان محقق شود

دادستان خرم‌آباد گفت: یکی از این موارد اصلاح الگوی کشت است که باید با نظارت و پایش، بر اساس برنامه‌ریزی آن را محقق کنیم.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۵۶
|
۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سعید رازانی امروز در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان که در استانداری لرستان برگزار شد با بیان اینکه با توجه به تنش‌ها و مشکلات آبی که داریم اگر وضعیت مدیریت حوزه آب را در لرستان به همین صورت ادامه دهیم در آینده مشکلات زیادی برای ما ایجاد خواهد شد. اظهار داشت: در این راستا به استاندار لرستان نامه‌ای نوشته‌ایم و مدیران باید به وظایف مربوط به توسعه حوزه آب را که در برنامه ششم توسعه پیش‌بینی‌شده است توجه داشته باشند.
وی با اشاره به وظایف مطرح برنامه ششم توسعه در این زمینه عنوان کرد: در این راستا به چهار مورد تأکید زیادی شده که لازم است رعایت این موارد در دستور کار قرار گیرد.
دادستان خرم‌آباد بیان کرد: یکی از این موارد اصلاح الگوی کشت است که باید با نظارت و پایش، بر اساس برنامه‌ریزی آن را محقق کنیم و باید با تشکیل یک اکیپ مشترک بررسی شود که چقدر بر اساس این برنامه پیش می‌رویم و من خودم نیز این مورد را شخصاً پیگیری می‌کنم.
رازانی تصریح کرد: مسدود کردن چاه‌های غیرمجاز نیز از دیگر موارد این برنامه است که باید موردتوجه قرار گیرد، در این راستا مشکلی که وجود دارد هزینه‌ها، وسایل و امکانات موردنیاز برای انسداد این چاه‌ها است که باید از امکانات دولتی در این راستا استفاده شود.
خاطرنشان کرد: لازم است با همکاری راهداری و شهرداری‌ها طی مدت معین سه‌ماهه با یک ضرب‌الاجل فوری چاه‌های غیرمجاز مسدود شوند چراکه هرگونه عدم اجرای قانون خود نوعی تخلف است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات