دیدار فرمانده سپاه استان و مدیرکل صداوسیما با خانواده شهید مدافع حرم خیرالله صمدی

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان و مدیرکل صداوسیما مرکز زنجان با خانوده معظم شهید مدافع حرم خیرالله صمدی دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۰۰۴۴۵۹
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان در دیدار با خانواده سومین شهید مدافع حرم استان شهید خیرالله صمدی مقام شامخ شهدا را نزد پروردگار بسیار والا و ارزشمند دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با تمسک به  قرآن مجید و در دفاع از حریم اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) قدم برداشته و درس ایثار و ازخودگذشتگی دادند .

صفری از برنامه ریزی صداوسیما برای تولید سه مستند ویژه برای شهدای مدافع حرم استان خبر داد و افزود: بیان زندگینامه ، خاطرات و ذکر فضایل روحی و اخلاقی این شهدای گرانقدر جهت الگوسازی مناسب برای قشر جوان و نوجوان از اهداف اصلی تولید این مستندها می باشد.

وی اظهار داشت: در راستای الگوسازی زندگینامه شهدای مدافع حرم برای قشر جوان و نوجوان از خانواده های معظم شهداء درخواست داریم تا همکاری شایسته ای را با رسانه استانی برای تولید برنامه ها داشته باشند .

گفتنی است، خانواده معظم این شهید بزرگوار از حضور در منزل شهید صمدی تشکر و قدردانی کردند. مدیرکل صداوسیما و همچنان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار لوح یادبودی از طرف مدیرکل مرکز به خانواده شهید مدافع حرم «خیرالله صمدی» اهداء شد.

 

ارسال نظرات