خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند:

جوانان امروز هر زمان احساس تکلیف کنند حضور پرشور و اثرگذار دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند گفتک کسانی که در زمان جنگ حضور داشته‌اند می‌دانند از یک کشور 38 تا 40 میلیون نفری حدود یک میلیون نفر در جبهه‌ها حضور داشتند و جوانان امروز نیز با نشاط‌تر از گذشته بوده و در هر زمان که احساس تکلیف کنند حضور پرشور و اثرگذار دارند.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۱
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶

جوانان امروز هر زمان احساس تکلیف کنند حضور پرشور و اثرگذار دارندحجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند، اظهار داشت: ورود به 40 سالگی انقلاب اسلامی دوران پختگی و نشاط انقلاب است و نه دوران پیری و عقبگرد انقلاب.

وی با بیان اینکه برخی می‌گویند اول انقلاب چیز دیگری بود اما اینگونه نیست، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: ایشان می‌فرمایند جوانان سرمایه و امید کشور هستند از جوانان استفاده ابزاری نکنید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به اینکه بزرگ‌نمایی مشکلات کار دشمنان ما است، گفت: گرایش نسل سوم و چهارم به انقلاب اگر از نسل اول بیشتر نباشد کمتر نیست.

وی ادامه داد: کسانی که در زمان جنگ حضور داشته‌اند می‌دانند از یک کشور 38 تا 40 میلیون نفری حدود یک میلیون  نفر در جبهه‌ها حضور داشتند و جوانان امروز نیز با نشاط‌تر از گذشته بوده و در هر زمان که احساس تکلیف کنند حضور پرشور و اثرگذار دارند.

شیرزادی تصریح کرد: مشکل اینجاست که نمی‌توانیم این نشاط جوانان را مدیریت و از این سرمایه عظیم بهره‌برداری کنیم که این هم از بی‌عرضگی برخی از مسئولین است.

وی افزود: جوانانی که در ایام عید در مناطق زلزله‌زده سرپل ذهاب و کرمانشاه در حال انجام کارهای جهادی و سازندگی هستند همان جوانان‌ نسل سوم و چهارم انقلاب هستند که امام (ره) و ایام پیروزی انقلاب را ندیده‌اند اما با روحیه انقلابی در تمام صحنه‌ها حضوری پر رنگ دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند عنوان کرد: کسانی که شعار سال را دنبال می‌کنند و دقت دارند، می‌دانند که حضرت آقا حدود 10سال است که بر روی اقتصاد و معیشت مردم تاکید کرده‌اند و امسال نیز «حمایت از کالای ایرانی» را مطرح کردند.

وی اضافه کرد: سوال این است که امروز وظیفه ما چیست؟ ما باید چه کارهایی انجام دهیم؟ نقش مردم و مسئولین چیست؟

شیرزادی تصریح کرد: ما مردم وظیفه داریم تا جایی که امکان دارد از کالاهای داخلی استفاده کنیم چراکه ما سربازهای ولایت و انقلاب هستیم و باید در مصرف کالای ایرانی پیش قدم باشیم.

وی یادآور شد: وظیفه مسئولین نیز حمایت از تولیدکنندگان داخلی و برداشتن موانع و فراهم کردن تمام زمینه‌ها برای پیشبرد و پیشرفت تولید داخلی است، مسئولین باید با جدیت بیشتر با ورود کالاهای قاچاق مبارزه کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: مسئولین باید از ظرفیت‌های داخلی بهره‌برداری کنند و از واردات بی رویه جلوگیری شود و نظارت و کنترل جدی‌تر باشد.

 وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در آغاز سال جدید در حرم رضوی گفت: در کشور ما هیچ مشکل غیر قابل حلی وجود ندارد و همه مشکلات ما حل شدنی است بنابراین هیچ گره‌ای نیست که باز شدنی نباشد و نمی‌شود و نمی‌توانیم و نا امیدی هیچ معنا و مفهومی ندارد.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات