مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان خبر داد

کاهش ۱۸ درصدی آبدهی «گرداب سنگی» خرم آباد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان گفت: آبدهی «گرداب سنگی» خرم آباد در فروردین ماه ۱۳۱ لیتر در ثانیه است که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته و نسبت به آمار‌های بلند مدت ۷۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۰۴۷۸۸
|
۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، رضا میرزایی در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت آبدهی سراب‌ها و چشمه‌های شهر خرم آباد طی فروردین ماه، گفت: سراب «مطهری» پس از برداشت ۴۰۰ لیتر آب در ثانیه برای تامین آب شرب مردم، ۲۷۲ لیتر در ثانیه آبدهی دارد که میزان آبدهی آن نسبت به سال گذشته ۴۲ درصد و نسبت به آمار‌های بلندمدت ۷۲ درصد کاهش یافته است.
وی با بیان اینکه سراب «گلستان» پس از برداشت ۳۵۰ لیتر در ثانیه آب برای مصرف شرب، ۴۳۰ لیتر در ثانیه آبدهی دارد گفت: میزان آبدهی این سراب نیز نسبت به سال گذشته ۲۴ درصد و نسبت به آمار‌های بلندمدت ۴۷ درصد کاهش نشان می‌دهد.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان با بیان اینکه «گرداب دارایی» خرم آباد پس از برداشت ۱۰۰ لیتر در ثانیه آب برای مصرف شرب شهر، ۲۸۵ لیتر در ثانیه آبدهی دارد تصریح کرد: آبدهی آن نسبت به سال گذشته و آمار‌های بلندمدت به ترتیب ۳۵ و ۴۰ درصد کاهش یافته است.
وی افزود: ۴۰ حلقه چاه آب به علاوه سراب‌های مطهری و گلستان و گرداب دارایی آب شرب مورد نیاز مردم خرم آباد را تامین می‌کنند.
میرزایی گفت: آبدهی «گرداب سنگی» خرم آباد در فروردین ماه ۱۳۱ لیتر در ثانیه است که این میزان نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته و نسبت به آمار‌های بلند مدت ۷۳ درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی افزود: سراب «کیو» خرم آباد نیز در حال حاضر ۲۹۷ لیتر در ثانیه آبدهی دارد که میزان آبدهی آن نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۳ درصد و نسبت به آمار‌های بلندمدت ۷۷ درصد کاهش نشان می‌دهد و معمولا در تابستان خشک می‌شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات