مسئول دفترنمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج اشکذر:

باید نگاه به داخل را تقویت کنیم/کیفیت کالاهای داخلی را بالا ببریم

حجت الاسلام مکرم: از اهمیت نگاه‌ها به تولید داخل گفت و عنوان کرد: باید نگاه به داخل را تقویت کنیم و این برای کشور ما زشت است که نگاه به بیگانگان داشته باشد البته باید کیفیت کالا‌های داخلی هم بالا برود و زمینه صادرات فراهم شود.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۸۰
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ حجت‌الاسلام مکرم درجمع نیرو‌ها از ماه رجب و فضیلت‌های آن گفت و اظهار داشت: در ماه معنوی و ارزشمند رجب قرار داریم که فرصت نزدیکی با خداوند و دریافت عطایای الهی فراهم شده پس باید از فرصت بندگی در این ایام بهره ببریم تا آمرزش خداوند را هدیه بگیریم.
مکرم ادامه داد: رجب ماه شریف خداوند است که لطف و رحمت الهی به سوی بندگان سرازیر شده پس باید تلاش معنوی کرد، چون اعمال بندگان مومن چند برابر شده و گناهان آمرزیده می‌شوند.
وی به اعیاد که درماه رجب است پرداخت مانند عید مبعث وشهادت وولادت‌هایی که دراین ماه وجود دارد توضیحاتی را ایراد نمود.
مکرم درادامه سخنان به شعر سال و حمایت از کالای ایرانی پرداخت و در این باره گفت: امسال از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری شده که معظم له همه مسوولان و همه مردم را خطاب قرار داده‌اند.
وی از اهمیت نگاه‌ها به تولید داخل گفت و عنوان کرد: باید نگاه به داخل را تقویت کنیم و این برای کشور ما زشت است که نگاه به بیگانگان داشته باشد البته باید کیفیت کالا‌های داخلی هم بالا برود و زمینه صادرات فراهم شود.
حجت الاسلام مکرم درادامه ازبسیجیان خواست تا به سخنان رهبری درروز عید درحرم امام رضا (ع) گوش دهند و به آن عمل کنند.
ارسال نظرات