استاندار یزد:

کلیدی‌ترین عامل برای رفع موانع اداری بنگاه‌های اقتصادی تلاش و دلسوزی مسئولان است

استاندار یزد کلیدی‌ترین عامل برای رفع موانع اداری بنگاه‌های اقتصادی را کار، تلاش، تدبیر و دلسوزی مدیران و مسئولین دانست.
کد خبر: ۹۰۰۴۸۸۱
|
۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
به گزارش  خبرگزاری بسیج از اشکذر؛ استاندار یزد در نخستین نشست کارگروه استانی اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت این کارگروه در سطح استان گفت: موفقیت‌های واحد‌های صنعتی استان و به‌ویژه صنایع مستقر در شهرستان اشکذر طی سال گذشته سبب گردیده تا ضمن برگزاری این نشست در فروردین‌ماه، واحد‌های تولیدی را به‌عنوان محل نشست انتخاب کنیم.
«محمود زمانی قمی» بابیان اینکه در تحقق شعار سال جدی و قاطع هستیم ادامه داد: تمامی مصوبات و موارد مطرح‌شده در این کارگروه به مقامات عالی کشور انعکاس و در صورت نیاز به تأییدیه وزرا نسبت به دریافت آن اقدام خواهیم کرد.
وی برگزاری این نشست‌ها در صنایع را موقعیتی مناسب برای آگاهی مدیران از دغدغه‌ها و مشکلات صنعتگران برشمرد و خاطرنشان کرد: موارد مطروحه در این جلسات صرفاً در حوزه اقتصادی و مسائل مترتب با آن است و تلاش می‌کنیم ضمن اجرای دقیق مصوبات بالادستی حداکثر مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی مرتفع گردد.
استاندار یزد کلیدی‌ترین عامل برای رفع موانع اداری بنگاه‌های اقتصادی را کار، تلاش، تدبیر و دلسوزی مدیران و مسئولین دانست و در این خصوص اظهار داشت: ارتباط معناداری بین اهداف نظام، انقلاب و منویات رهبری با میزان تلاش و کوشش افراد وجود دارد و یقیناً افرادی که نسبت به مسئولیت‌های اجتماعی و فعالیت‌های شغلی خود کم‌کاری می‌کنند از آرمان‌های کشور و نظام اسلامی فاصله گرفته‌اند.
رئیس کارگروه استانی اقتصاد مقاومتی با تأکید بر دلسوزی و تلاش بیشتر مسئولین استان نسبت به وظایف خود عنوان داشت: در حکومت اسلامی وظایف شغلی و مسئولیت‌های محوله به‌عنوان تکلیفی الهی است و بی‌شک انجام این فعالیت‌ها دفاع از ارزش‌های والای انسانی است.
ارسال نظرات