رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان:

مولفه های رضایتمندی شهروندان ارتقا پیدا کرده است

مرتضی تمیزی" رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مردم ناظر بر عملکرد ما هستند و کاملاً موفقیت ها و نواقص ما را درک می کنند، گفت: نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم است
کد خبر: ۹۰۰۵۶۰۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح در دیدار با فرمانده انتظامی استان ضمن تشکر از تلاش و مجاهدت های کارکنان انتظامی استان و آمادگی بالا جهت اجرای ماموریت ها خصوصاً در ایام نوروز گفت: الحمدالله زحمات پرسنل نیروی انتظامی در سال گذشته نتایج خوبی را به همراه داشته است و امنیت مطلوبی را در استان شاهد هستیم.

تمیزی با بیان اینکه خدمت خالصانه برای مردم قطعاً برکت به همراه دارد اظهار داشت: مردم ناظر بر عملکرد ما هستند و وقتی با مردم از نزدیک گفتگو می‌کنیم واضح است به همه ابعاد خدمتی و فعالیت‌های ما توجه دارند و کاملا موفقیت ها و نواقص شما را درک می کنند.

وی افزود: مولفه های رضایتمندی شهروندان ارتقا پیدا کرده است و بخشی از این رضایتمندی نتیجه عملکرد نیروهای مسلح و خصوصاً نیروی انتظامی استان است که در خط مقدم ارتباط با مردم هستند.

در ادامه این دیدار سردار "محمد قنبری" گفت: آرامش و امنیت ایجاد شده در استان نتیجه همدلی و تعامل سازنده سازمان قضایی نیروهای مسلح خصوصا نیروی انتظامی است و قطعاً این نتیجه خلوص در انجام کار و هدف واحد تامین امنیت می باشد.

وی افزود: مجموعه سازمان فضایی در سراسر استان یار و همراه خوبی برای نیروهای مسلح است چرا که با رویکرد پیشگیرانه و نگاه مسئولانه کمک بزرگی در جهت صیانت و سلامت نیروهای مسلح می
ارسال نظرات