​یادداشت؛

یک بام و دو هوا...

سجاد حیدری، مسئول کانون خبرنگاران بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در یادداشتی نوشت: سیاست مداران غرب گرایی که نتوانسته اند با رعایت قوانین بازی به اهداف موردنظر خود در سیاست داخلی و خارجی برسند اکنون و مثل همیشه نوبت به سرپوش گذاشتن و جبران مافات شان رسیده
کد خبر: ۹۰۰۵۶۳۰
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل؛ سجاد حیدری، مسئول کانون خبرنگاران بسیج دانشجویی دانشگاه زابل در یادداشتی نوشت:

سیاست مداران غرب گرایی که نتوانسته اند با رعایت قوانین بازی به اهداف موردنظر خود در سیاست داخلی و خارجی برسند اکنون و مثل همیشه نوبت به سرپوش گذاشتن و جبران مافات شان رسیده، اما چگونه؟!

مدتی است که همزمان با عملیات سنگین رسانه‌ای منافقین و سلطنت طلب‌ها در راستای ایجاد بحران‌های ساختگی متوالی و اغتشاش‌های اجتماعی؛ در ماه‌های اخیر عده‌ای هم در ترویج فوبیای فروپاشی و هراس از سقوط بلندگو بدست فریاد میزنند "ایهاالناس مملکت در حال سقوط است" ...؟!

در شرایطی که روح برجام به ملکوت اعلی پیوسته و جسم آن مکررا توسط آمریکا نقض میشود و تا خاکسپاری برجام مدت زیادی باقی نمانده، برای پنهان کردن ((کارنامه ناکارآمدی)) و ((رفع مسئولیت از دولت)) چه پروژه‌ای بهتر از پروژه فروپاشی و سقوط؟!

اگر از تشبیه خودشان استفاده کنیم باید بگوییم عده‌ای با فریاد‌های 'داریم سقوط میکنیم' در واقع میخواهند ((هواپیما ربایی)) کنند و با گروگان گرفتن هواپیما خلبان را مجبورکنند تا هواپیما را آنجایی که آن‌ها میخواهند یعنی در زمین برجام منطقه‌ای و موشکی فرود آورد؟! به همین سادگی‼️
ارسال نظرات