فرمانده ناحیه ریگان:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از پربرکت‌ترین یادگار‌های حضرت امام (ره)است

دهقانیان در دیدار با رئیس بنیاد مسکن ریگان اظهارداشت:با توجه به اینکه در این منطقه قشر محروم و نیازمند وجود دارد تقاضا داریم که نسبت به ساخت خانه‌های مقاوم برای قشر محروم توجه بیشتر شود.
کد خبر: ۹۰۰۵۶۹۹
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛  امروز به مناسبت ۲۱ فروردین ماه سالروز افتتاح حساب صد حضرت امام خمینی (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فرمانده سپاه شهرستان ریگان به همراه پرسنل این ناحیه با مدیر بنیاد مسکن این شهرستان دیدار و از خدمات ایشان قدردانی کرد.

سرگرد مصطفی دهقانیان در دیدار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن این روز به مدیر و کارکنان بنیاد مسکن ریگان، اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از پربرکت‌ترین یادگار‌های حضرت امام (ره) هستند.

فرمانده سپاه ریگان ادامه داد:بنیاد مسکن وظیفه‌ی سنگینی را بر دوش دارد، خصوصا در بحث مسکن که یکی از ضروری‌ترین و امکانات اولیه هر زندگی است.

دهقانیان بیان داشت:با توجه به اینکه در این منطقه قشر محروم و نیازمند وجود دارد و بعضاً در جا‌هایی هم در کپر زندگی می‌کنند و ساختمان و مسکن زندگی اولیه را ندارند با تلاش و پیگیری‌های شما تقاضا داریم که نسبت به ساخت خانه‌های مقاوم برای قشر محروم توجه بیشتر شود.

وی افزود:مجموعه‌ی بسیج و سپاه اعلام آمادگی می‌کند که همکاری لازم با بنیاد مسکن داشته باشد و قرارگاه پیشرفت و آبادانی ناحیه ریگان در بحث عمرانی و ساخت ساز برای محرومین اقداماتی را دارد انجام می‌دهد.

فرمانده سپاه ریگان تصریح کرد:با گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی خوشایند نیست که هنوز افرادی امکانات اولیه زندگی را نداشته باشند.

دهقانیان با بیان اینکه مردم به کالای ایرانی و تولید ملی اعتماد داشته باشند، افزود:اگر مردم به استفاده از کالای ایرانی روی بیاورند می‌توانند کار‌ها و اقدامات خوبی را در بحث اشتغال و اقتصاد کشور انجام دهند و همه ما وظیفه داریم که در این راستا نقش آفرینی کنیم.

مهندس محمد جهان‌بین در ادامه دیدار با بیان اینکه سال گذشته یکسری اعتبارات را جذب کردیم، بیان داشت:در ادامه هم انشاءالله با همکاری بسیج بتوانیم در جهت عمران و آبادانی خدمات بیشتری را به مردم ریگان ارائه دهیم.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان ریگان خبر داد:به زودی کلنک ساخت شهرک ثارالله در منطقه جهان آباد زده خواهد شد.
ارسال نظرات