صندوق قرض الحسنه اشتغالزایی بسیج در مساجد ساری

دهقان از راه‌اندازی بیش از 20 صندوق‌ قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری بسیج در سطح محلات و مساجد خبر داد و گفت: این حوزه مقاومت تاکنون بیش از 100 میلیون ریال به‌صورت نقدی و بیش از 500 میلیون ریال کمک غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال کرده است.
کد خبر: ۹۰۰۵۷۹۹
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، دهقان با اعلام اینکه کتاب سرگذشت زندگی شهید مدافع حرم محمود رادمهر در قالب طرح ستارگان هدایت، تدوین و انتشار یافته است، خاطرنشان کرد: هسته‌های روشنگری فرهنگی اجتماعی در سطح مساجد تقویت و توسعه می‌یابد.

وی از سوق دادن بیش از 2 هزار نفر به شبکه‌های پیام‌رسان داخلی خبر داد و اضافه کرد: استفاده از شبکه‌های پیام‌رسان داخلی، نمود بارزی از حمایت تولیدات داخلی و پشتیبانی از دستاوردهای ملی است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت محمد رسول‌الله (ص) سپاه شهرستان ساری از راه‌اندازی بیش از 20 صندوق‌ قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی و مردم‌یاری در سطح محلات و مساجد خبر داد و گفت: این حوزه مقاومت تاکنون بیش از 100 میلیون ریال به‌صورت نقدی و بیش از 500 میلیون ریال کمک غیرنقدی به مناطق زلزله‌زده غرب کشور ارسال کرده است.

این مسؤول با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌نام حمایت از کالای ایرانی افزود: چندین سال است که معظم‌له دغدغه مسائل اقتصادی در کشور را دارند و با توجه به تحریم‌های دشمنان نیاز است همه مردم و مسؤولان در این راستا از مسیر اقتصاد مقاومتی حرکت کنند.

دهقان اعتماد و اکتفا به منابع و نیروهای متخصص داخلی را از اولویت‌های مهم برشمرد و ادامه داد: حمایت از تولیدات داخل باید در قالب ارائه تسهیلات بلندمدت، تدبیر و حمایت از بازار فروش و تقویت سیستم نظارتی و جلوگیری از قاچاق کالا باشد.

وی از آمادگی کامل بسیج و سپاه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در تحقق یافتن شعار سال٩٧ و اهداف ترسیم شده توسط معظم‌له برای مقابله با هرگونه توطئه‌های دشمنان خبر داد و گفت: فرهنگ‌سازی آحاد مردمی برای خرید و حمایت از کالاهای ایرانی یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری بسیج طی سال‌جاری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها