خبرهای داغ:
در سال 96 محقق شد؛

افزایش 16 درصدی کمک خیران مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: خیران استان با مراجعه به مراکز نیکوکاری در سال گذشته 19 میلیارد و 217 میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند که این کمک‌ها نسبت به سال قبل از آن 16 درصد افزایش‌یافته است.
کد خبر: ۹۰۰۶۰۲۶
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل ار روابط عمومی کمیته امداد استان، بهروز شریف، با اعلام اینکه اکنون 63 مرکز نیکوکاری در سطح استان فعالیت دارند، بیان کرد: امسال همچنین 30 مرکز نیکوکاری در سطح استان افتتاح خواهد شد و کمک‌های خیران را پس از جمع‌آوری بین خانوارهای نیازمند توزیع خواهند کرد.                                             

وی از جذب چهار هزار خیر توسط مراکز نیکوکاری آذربایجان شرقی در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال 95 خیران مراکز نیکوکاری 16 میلیارد و 600 میلیون تومان به خانوارهای نیازمند کمک کرده بودند.                                                                         

شریف تأکید کرد: در سال گذشته بیش از 137 هزار بسته غذایی توسط خیران مراکز نیکوکاری بین نیازمندان توزیع‌شده است.                                                                                                                 

وی جذب کمک‌های نقدی و غیر نقدی خیران داخل و خارج کشور و توزیع آن در بین محرومان را، مهم‌ترین محور فعالیت مراکز نیکوکاری عنوان و بیان کرد: این مراکز باهدف تقویت مسئولیت اجتماعی، تقویت کارکرد اجتماعی مساجد، پیشگیری از فقر، مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی و سازمان‌دهی کمک‌های مردمی تشکیل یافته‌اند.                                                             

ارسال نظرات
پر بیننده ها