رئیس اداره ارشاد اسلامی کوهبنان عنوان کرد

نقش مهم شورای فرهنگ عمومی در حمایت از کالای ایرانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان گفت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی باید مورد توجه همگان باشد و شورای فرهنگ عمومی نقش بسیار مهمی در این راستا دارد.
کد خبر: ۹۰۰۶۳۶۳
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگی عمومی این شهرستان با تسلیت سالروز شهادت امام موسی‌بن جعفر(ع) اظهار داشت: ائمه اطهار (ع) همه نور واحد هستند نوری که از طرف خداوند برای هدایت انسان‌ها آمدند.

وی ابراز داشت:  امروز هم انقلاب اسلامی به برکت امامت است که در جهان چشم و چراغ و امید مستضعفان شده و موفقیت‌های کشور ما هم به برکت وجود حضرت ولیعصر (عج) و نائب بر حق ایشان است.

امام جمعه کوهبنان به مناسبت‌های ماه شعبان اشاره کرد و افزود: شعبان ماهی بسیار شریف است که سراسر معنویت در بر دارد و نیاز است انسان از فرصت‌های این ماه در راستای عبادت و توسل بهره ببرد.

جعفری تاکید کرد: مسوولان باید در این ماه توجه بیشتری به معنویت داشته باشند و به خدا نزدیک شوند لذا باید مناسبت‌های ماه شعبان به بهترین نحو ممکن و با رعایت شئونات اسلامی برگزار شود.

وی با بیان اینکه کارهای فرهنگی بسیار ظریف هستند که در صورت غفلت ما دیگران از فرصت بهره می‌برند تا به مقاصد شوم خود برسند، عنوان داشت: جمهوری اسلامی در حقیقت انقلاب فرهنگی است که باید با کمک مسوولان و مردم کارهای فرهنگی افزایش پیدا کند و باید جنگ اقتصادی به‌خوبی رصد شود تا زمینه پیشرفت بیشتر کشور رقم بخورد.

وی ابراز داشت: شورای اداری شهرستان تلاش خواهد کرد تا در راستای برگزاری جشن‌های شعبانیه به ویژه نیمه شعبان به بهترین نحو ممکن برنامه‌ریزی شود.

رحیم سیف‌الدینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان نیز گفت: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی باید مورد توجه همگان باشد البته شورای فرهنگ عمومی نقش بسیار مهمی در این راستا دارد در حالی که دشمن مسائل کشور را پر رنگ نشان می‌دهد لذا باید تعصب در خرید کالای داخلی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید در راستای معرفی کالای داخلی و دستاوردهای جدید با برگزاری نمایشگاه‌ها به بهترین نحو ممکن اطلاع‌رسانی شود و اگر تولید مناسب و باکیفیت باشد مردم به سمت و سوی خرید حرکت خواهند کرد چرا که با خرید کالای خارجی به‌صورت غیرمستقیم فرهنگ غربی وارد زندگی‌ها می‌شود.

سیف‌الدینی تاکید کرد: اگر تولید ملی داشته باشیم حدود 50 اثر فرهنگی ایرانی خواهد داشت که مهمترین آنها عدم وابستگی و امیدواری مردم هستند

 

ارسال نظرات