خبرهای داغ:
به مناسبت هفته هنر انقلاب؛

کارگاه گرافیک و پوستر حمایت از کالای ایـرانی در تبریز برگزار شد

همزمان با گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی، هنرمندان تجسمی حوزه هنری آذربایجان شرقی با برگزاری کارگاه یک روزه تولید آثار گرافیکی و پوستر، تعهد و همبستگی خود را با شعار سال در جهت حمایت از کالای ایرانی در قالب هنر به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۹۰۰۶۴۸۸
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان گفت: شعار حمایت از تولید ملّی و کالای ایرانی که از سوی مقام معظم رهبری برای عنوان سال 97 طرح گردیده است، با ابزار هنر به همت هنرمندان تجسمی برای آحاد جامعه فرهنگ¬سازی می¬شود تا به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
مینا نیک رزم در خصوص اهداف برگزاری این کارگاه افزود: جهت دهی عمومی با استفاده از بسترهای فرهنگی هنری و بهره-مندی از خلاقیت و ایده¬های هنرمندان فعال عرصه گرافیک و با موضوع تشویق جامعه به استفاده از کالای ایرانی از جمله اهداف کارگاه فوق بود.
وی افزود: این کارگاه با حضور فعالان عرصه گرافیک روز چهارشنبه مورخ 22 فردورین ماه 97 از ساعت 9 الی 14 ظهر در محل حوزه هنری آذربایجان شرقی برگزار شد و آثار تولید شده طی نمایشگاهی در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.
نیک رزم بیان کرد: داوری آثار کار شده در این کارگروه توسط آقای مجید دلدوزی و خانم نگارآذرپویا انجام یافت و بعد از بررسی آثار مقام اول به اصغر رحمانی، مقام دوم به مهسا عبادیان و مقام سوم بصورت مشترک به خانم ها رقیه احمدی و مرجان امین غربالی تعلق گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها