فودلادگر در گفتگو با «بسیج»:

با روحیه مصرف گرایی نمی‌توان از تولید ملی حمایت کرد

فودلادگر گفت: متأسفانه باید گفت که در حوزه فرهنگ سازی، فرهنگ زندگی و سبک زندگی کم کاری می شود و این در حالی است که چند سال گذشته مقام معظم رهبری به مسئله سبک زندگی تأکید بسیاری داشته اند.
کد خبر: ۹۰۰۶۵۲۴
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵

حمیدرضا فودلادگر رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، مصرف گرایی را آفتی برای اقتصاد در حال توسعه خواند و گفت: برای مقابله با این آفت نیاز به کار فرهنگی بیشتری داریم. متأسفانه باید گفت که در حوزه فرهنگ سازی، فرهنگ زندگی و سبک زندگی کم کاری می شود و این در حالی است که چند سال گذشته مقام معظم رهبری به مسئله سبک زندگی تأکید بسیاری داشته اند.

وی تصریح کرد: وقتی سبک زندگی مردم ما مصرف گرایانه باشد، بیش از اینکه به فکر تولید باشیم به فکر مصرف هستیم و در مصرف و تجمل گرایی با هم درگیر رقابت و مسابقه می شویم و این می شود که مردم اهل چشم و همچشمی و مصرف گرا می شوند.

نماینده مردم اصفهان با بیان اینکه حمایت از کالای ایرانی نیاز به عزمی ملی دارد، افزود: در سال جاری نه تنها در حوزه سیاست گذاری و اجرا، بلکه باید در تمام ابعاد برای تحقق واقعی شعار سال تلاش کنیم و در این بین مردم هم نقش بسزایی دارند.

ارسال نظرات