با حضور مردم و مسئولین شهرستان:

برگزاری جشن معراج و مبعث پیامبر (ص) در مسجد جامع دهگلان

جشن معراج پیامبر (ص) با حضور مردم ومسئولین دهگلان درمسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۰۶۶۱۱
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم جشن معراج و مبعث پیامبر (ص) با حضور مردم ومسئولین شهرستان در مسجد جامع شهر دهگلان برگزار شد.

در این جشن معنوی ماموستا عزیر امیری امام جماعت مسجد جامع دهگلان ضمن تبریک جشن مبعث و معراج پیامبر (ص) اظهار داشت: پیامبر (ص) حامل پیام صلح، آشتی و مغفرت برای مسلمانان بوده است.

امام جماعت مسجد جامع دهگلان اظهار داشت: به باور و عقیده اهل سنت معراج و به باور و عقیده اهل تشیع مبعث پیامبر (ص) است که هر دو به یک اصل بر می‌گردد و باعث تقویت وحدت بیش از پیش میان مسلمانان می‌شود.



وی در ادامه گفت: ما مسلمانان امروز بیشتر از گذشته نیاز به شناخت آموزه‌های دینی داریم و باید بعضی ازعقاید و افکار نادرست که به اسم اسلام ترویج می‌شود از دین دور نماییم و دین اسلام که دین رافت و مهربانی است را به مردم جهان معرفی کند.


ماموستا امیری گفت: امروز روشی که گروه تکفیری داعش ترویج می‌دهند غیر از روش وسیره پیامبر بوده، زیرا پیامبر (ص) در برابر آزار و اذیت مشرکان به نرمی رفتار می‌کرد تا آنان را به سوی دین اسلام جذب و تشویق نماید، اما حرکات و رفتار این گروه تکفیری کاملا ضد اسلامی و دورکردن انسان‌ها از این دین مقدس است.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات