مسئول بسیج سازندگی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛

ارائه خدمات رایگان پزشکی و سلامت در منطقه محروم احمد آباد ماهدشت

مسئول بسیج سازندگی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت : ارائه خدمات رایگان مشاوره، پزشکی و برگزاری کارگاه های آموزشی همزمان با هفته جهانی سلامت در منطقه محروم احمد آباد ماهدشت صورت گرفت .
کد خبر: ۹۰۰۶۶۳۹
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سید محمود حسینی مسئول بسیج سازندگی دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت : بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، در قالب قرارگاه سازندگی دانشجویی شهید صدر زاده متشکل از 14 پزشک و دندانپزشک عمومی و 14 نفر کادر بهداشتی، آموزشی و تعدادی از عزيزان جهادگر در پشتیبانی جهت ویزیت رایگان و ارائه خدمات دندانپزشکی،پزشک عمومی و زنان در، منطقه احمدآبادشهر ماهدشت از توابع شهرستان کرج حضور یافتند.

وی افزود : این حرکت جهادی، انقلابی، وخیرخواهانه باعث شد 300 ویزیت پزشکی و دندانپزشکی و بیش از400خدمت و اقدام تخصصی از قبیل کشیدن دندان و ترمیم و جرمگیری ، 50نفر ویزیت عمومی و حدودا 70نفر ویزیت پزشک زنان شوند.

مسئول بسیج سازندگی دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت :این اقدام طی یک هفته از روز شنبه 18 فروردین مقارن با هفته جهانی سلامت با حمایت ناحیه بسیج دانشجویی استان و ستاد فعالیتهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی انجام شد.

حسینی یادآور شد:علاوه بر آن در حوزه آموزش و پیشگیری یک تیم 5 نفره در مدرسه احمد آباد جهت آموزش با محتوای بهداشت دهان و دندان، بهداشت بلوغ، مبارزه با انگل های شایع مانند شپش مو سر، کمک های اولیه مانند CPR و ... صورت پذیرفت که این برنامه ها به همراه مسابقه و اهداء جوایز، انجام شد.

وی تصریح کرد: با امید به خداوند متعال و همت دانشجویان جهادگر این خدمت‌رسانی در عرصه بهداشت و درمان در راستای اعتلای بسیج سازندگی در منطقه احمدآباد شهر ماهدشت ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها