زنان مازندران بزرگترین پشتیبان فعالیت لشکر مردمی حضرت زینب(س) هستند

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) اظهار کرد: زنان مازندران بزرگترین پشتیبان در فعالیت‌های خداپسندانه و بشردوستانه این لشکر هستند و با اخلاص کار می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۴۸
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، عقیله ملازاده‌سورکی با بیان اینکه 22 گردان در 22 شهرستان مازندران عضو لشکر حضرت زینب(س) هستند، تصریح کرد: هر کدام از آنها گروهان‌هایی دارند که در دل آنها دسته‌های پشتیبانی است که هدف از آنها حمایت از مردم ستمدیده در داخل و خارج از مرزها، پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل و نشر علوم و مفاهیم تشیع است.

 فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) افزود: لشکر حضرت زینب(س) برای نخستین‌بار در مازندران راه‌اندازی شده و شامل سه تیپ حضرت معصومه(س)، حضرت زینب(س) و حضرت ام‎البنین(س) در مقطع بزرگسالان و دو تیپ ویژه حضرت رقیه(س) و حضرت علی‌اصغر(ع) در مقطع کودکان و نوجوانان زیر 12 سال است که فرماندهی این دو تیپ برعهده دو تن از فرزندان شهدای مدافع حرم است.

مادر شهید رادمهر گفت: در ابتدا، خانواد‌های شهید تمایل بیشتری برای حضور در لشکر مردمی حضرت زینب(س) را داشتند و در ادامه اقشار مختلف مردم نیز برای پیوستن به این لشکر اعلام آمادگی کردند.

وی ادامه داد: تاکنون 2 میلیارد تومان برای کمک به جبهه‌ مقاومت و بیشتر از 2 میلیارد تومان دیگر نیز برای کمک به مردم آسیب‌دیده کرمانشاه و بازسازی یادمان هفت‌تپه از سوی لشکر مردمی حضرت زینب(س) جمع‌آوری و ارسال شده است که در این راه از پشتیبانی و حمایت سپاه کربلا استان، شهرستان‌ها و نواحی و بسیج جامعه زنان مازندران بهره‌مند هستیم.

فرمانده لشکر مردمی حضرت زینب(س) اظهار کرد: زنان مازندران بزرگترین پشتیبان در فعالیت‌های خداپسندانه و بشردوستانه این لشکر هستند و با اخلاص کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه جنگ حق و باطل همواره ادامه دارد و باید در همه حال به یاری رزمندگان اسلام و ستمدیدگان جهان بشتابیم؛ از مسؤولان اجرایی خواست تا از این تشکل مردمی پشتیبانی و حمایت داشته باشند.

این مادر شهید در پایان گفت: دفترچه‌های 25 ساله برای کمک به جامعه هدفی که از سوی لشکر مردمی حضرت زینب(س) تعیین شده است، در سال‌جاری برای تمامی فرماندهان، دسته‌ها، گروهان و افراد مرتبط با این لشکر ارسال می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار