فرمانده انتظامی ‌خرم‌آباد:

فیلم تیراندازی در خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به سال گذشته است

فرمانده انتظامی ‌خرم‌آباد گفت: فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی دریکی از خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به مراسم عروسی محلی در سال گذشته بوده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۸۷۲
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سرهنگ صفی اله بیرانوند امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت:   فیلم منتشرشده در فضای مجازی مبنی بر تیراندازی دریکی از خیابان‌های خرم‌آباد مربوط به مراسم عروسی محلی در سال گذشته بوده است.

وی بابیان اینکه در این فیلم عده‌ای افراد قانون‌شکن اقدام به تیراندازی می‌کنند افزود: این افراد بلافاصله توسط عوامل انتظامی شناسایی و به جرم  اخلال در نظم و امنیت عمومی با استفاده از تیراندازی، ایجاد رعب و وحشت، تخریب اموال عمومی و حمل سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ‌خرم‌آباد عنوان کرد: با همکاری و هماهنگی دستگاه قضایی حکم جلب متهمان صادر و درنهایت دستگیر شدند و ضمن تشکیل پرونده قضایی، افراد دستگیرشده به همراه سلاح‌های مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

وی بیان کرد: پلیس و دستگاه قضایی با هرگونه قانون‌شکنی  به‌شدت و قاطعیت برخورد می‌کندو پلیس اجازه عرض‌اندام به افراد فرصت‌طلب و  مخل نظم و امنیت عمومی را نخواهد داد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات