مسوول بسیج دانشجویی مازندران در گفت‌وگو با «بسیج»عنوان کرد

تمرکز بر کیفی سازی و اثربخشی برنامه‎ها در سال 97

نوری گفت: در این سال تمرکزمان را بر کیفیت بخشی و اثربخشی برنامه‎ها در همه موضوعات قرار داده‎ایم و به همین منظور هیئت‎های اندیشه‎ورز در بسیج دانشجویی تشکیل شده است.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۰۴
|
۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰

 شهرام نوری مسوول بسیج دانشجویی استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه حوزه فعالیتمان در سال جدید متمرکز بر مدیریت کیفیت خواهد بود عنوان کرد: در این سال تمرکزمان را بر کیفیت بخشی و اثربخشی برنامه‎ها در همه موضوعات قرار داده‎ایم یعنی تلاش داریم علاوه بر حفظ کمیت راههای کیفی سازی و اثرگذارترکردن برنامه‎ها را داشته باشیم که به همین منظور هیئت‎های اندیشه‎ورز در بسیج دانشجویی تشکیل شده است.

مسوول بسیج دانشجویی مازندران در ادامه مطرح کرد: ورود به مناطق آسیب دیده در برنامه گروه‏های جهادی در دستور کار است و به همین منظور طی اردوهای 40روزه و 10 روز با تمرکز بر هر منطقه وارد می شویم و سعی خواهیم کرد تا به صورت مقطعی کار نکنیم و اقدامات خود را تا زمانی انجام می‎دهیم که اثر ملموسی را در آن بخش شاهد باشیم.

نوری در خاتمه به برخی اقدامات پیش بینی شده به صورت موردی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره فرهنگی هنری ققنوس، کرسی‎های آزاداندیشی و نشست‎های سیاسی، پیگیری مطالبه‎گری علمی با قوت که مطالبه از مسئولین با برگزاری نشست‎های تخصصی و کارگاه‎های مختلف در دانشگاه‎ها در دستورکار قرار دارد.

ارسال نظرات