اکیپ های لایروبی منطقه 20 درآماده باش شبانه روزی هستند

خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آماده باش شبانه روزی اکیپ های لایروبی همزمان با شروع بارش های بهاری خبرداد.
کد خبر: ۹۰۰۶۹۰۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت:   از ابتدای سال تاکنون 60 هزارمترطول کانال های جمع آوری آب های سطحی لایروبی و بیش از 800 تن ضایعات از مخازن صالح آباد تخلیه شده است.

وی افزود: مدیریت آب ماندگی و آب گرفتگی های احتمالی در نواحی هفتگانه از مهمترین وظایف مدیریت شهری در زمان بارش های بهاری است که با پاکسازی های به موقع، وضعیت جمع آوری آب های سطحی در بارش اخیر مطلوب است.

صفوی افزود: از ابتدای سال تاکنون، 60 هزار مترطول از کانال های درجه یک، دو و سه منطقه 20 لایروبی شده اند و همچنان این روند طبق برنامه زمان بندی شده از سوی اکیپ های خدمات شهری انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه سهولت تردد شهروندان از مهمترین اهداف خدمات رسانی مدیریت شهری در زمان بارندگی است، گفت: 4 زباله گیر در مخازن صالح آباد، کانال یاغچی آباد، کانال ماندگاری و خیابان شهید رجایی نصب است که عملیات پاکسازی ضایعات این زباله گیرها نیز از دیگر اقدامات مستمر مدیریت شهری است.

صفوی به عبور 70 درصد آب های سطحی شهر تهران از منطقه 20 اشاره کرد و افزود: مخازن 600 هزارمترمکعبی صالح آباد محل تجمع ضایعات انهار از مناطق بالادستی است که در یک ماه گذشته بیش از 800 تن ضایعات از این مخازن تخلیه شده است که با ترویج فرهنگ عدم تخلیه زباله به انهار شهری می توان در کاهش این حجم از ضایعات گامی مهم برداشت.

وی یادآور شد: 6 اکیپ لایروبی به صورت شبانه روزی در آماده باش هستند تا در صورت نیاز و بروز سیلاب و یا آب ماندگی های احتمالی وارد عمل شوند.

شهردار منطقه 20 به مشارکت شهروندان در زمان بارندگی تاکید کرد و گفت: استفاده از حمل و نقل عمومی و عدم تخلیه زباله در انهار شهری از مهمترین مصادیق مشارکت شهروندان در کاهش هزینه های جاری مدیریت شهری است.

 

 

ارسال نظرات