مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

حمایت از ۵۰ واحد کارگری لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از بررسی و حمایت تعداد ۵۰ واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحد‌های مشکل‌دار لرستان خبر داد .
کد خبر: ۹۰۰۷۲۵۵
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی آشتاب در جمع خبرنگاران از بررسی و حمایت تعداد ۵۰ واحد کارگری در کمیته استانی حمایت از واحد‌های مشکل‌دار لرستان خبر داد و گفت: حمایت و رفع مشکلات بنگاه‌های اقتصادی و کارگری استان برای تثبیت اشتغال است.
وی افزود: در راستای اهداف وزارت متبوع مبنی بر حفظ و صیانت از نیروی کار و اشتغال موجود، یکی از مهم‌ترین رسالت این اداره کل شناسایی به‌موقع مشکلات واحد‌های کارگری و پیگیری بهنگام برای رفع و حمایت از این واحده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان عنوان کرد: در این راستا در سال ۹۶ تعداد ۳۹ جلسه طرح مشکلات استانی حمایت از واحد‌های مشکل‌دار تشکیل و بیش از ۷ هزار ۱۲۵ فرصت شغلی در استان تثبیت‌شده است.
آشتاب با اشاره به احصای واحد‌های نیمه فعال و دارای مشکل استان تصریح کرد: بایستی با برگزاری جلسات کارشناسی و هدفمند برای فعال شدن این واحد‌ها و ایجاد اشتغال پایدار تلاش نمود.
وی تخصیص سرمایه در گردش، استمهال بدهی، بخشودگی جرائم و تقسیط مجدد وام‌های بانکی، مالیات و دارایی، طبقه‌بندی مشاغل، بیمه بیکاری، معوقات کارگران، مسائل مشاغل سخت و زیان و آور مشکلات مرتبط با محیط‌زیست و موضوعات مربوط به شرکت شهرک‌های صنعتی از مهم‌ترین مسائل این واحد‌ها عنوان کرده که در سال ۹۶ انجام‌گرفته است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات