مدیر کل استاندارد لرستان :

افتتاح آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی بروجرد

مدیر کل استاندارد لرستان گفت: تاکنون سه آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک در سطح استان ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۰۰۷۲۹۹
|
۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مرضیه قنبریان   امروز در آئین افتتاح آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی بروجرد با بیان اینکه تاکنون سه آزمایشگاه تست هیدرواستایک مخازن CNG در لرستان احداث شده شده است.اظهار کرد: این آزمایشگاه با سرمایه‎گذاری بیش از 500 میلیون تومانی و اشتغالزایی مستقیم برای 12 نفر احداث شده است.

مدیر کل استاندارد لرستان بیان کرد: بر اساس تکلیفی که سال گذشته بر عهده سازمان استاندارد ایران در خصوص تست هیدرواستاتیک مخازن سی ان جی خودروهای دوگانه‎سوز گذاشته شده است، امروز شاهد افتتاح سومین آزمایشگاه استان لرستان در شهرستان بروجرد بودیم.

قنبریان با بیان اینکه  تاکنون سه آزمایشگاه تست هیدرواستاتیک در سطح استان ایجاد شده است. عنوان کرد: با توجه به جمعیت بروجرد احداث دو آزمایشگاه در این شهرستان در دستور کار بود که امروز نخستین آزمایشگاه آن به بهره‎‎برداری رسید.

مدیرکل استاندارد لرستان با تاکید بر اهمیت تست مخازن خودروها با توجه به اینکه سلامت و ایمنی مردم را در پی دارد، ادامه داد: در خودروها مخازن خودروها سیلندرهای فولادی بدون درزی استفاده می‎شود که باید هر سه سال یک بار تست چشمی آن‎ها توسط شرکت های بازرسی انجام شود.

قنبریان تاکید کرد: تست هیدوراستاتیک مخازن سی ان جی خودروها نیز  هر شش سال یک بار توسط آزمایشگاه‎‎های مورد اعتماد سازمان ملی استاندارد انجام می‎شود.

انتهای پیام/

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار