خبرهای داغ:

دیدار مسئولین سپاه تکاب با خانواده شهید فکری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب و جمعی از مسئولین سپاه این ناحیه با خانواده ی شهید فکری دیدار نمودند .
کد خبر: ۹۰۰۷۶۳۵
|
۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴

به گزارش خبرگذاری بسیج آذربایجان غربی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در این دیدار گفت: امروز ما هر آنچه که داریم از پیشرفت و موفقیت ایران اسلامی میبینیم ، همه را مدیون خون شهداء گرانقدر هستیم و این موفقیت ها حاصل نمی شد مگر با جان نثاری های این مردان خدا .

سرهنگ زینال نژاد افزود: خانواده شهداء افتخار جامعه و ملت هستند و جایگاه این بزرگواران همواره باید در جامعه حفظ شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب نیز با بیان اینکه نقش مادران شهدا در زمان جنگ و پس از آن قابل ستودنی است، بهترین الگوی مادران شهدا را حضرت زهرا (س) دانسته و اظهار داشت: اگر امروز اقتدار، عزت و آبرو داریم، اگر امروز دولت مردان غربی سر تعظیم در مقابل نظام ما فرود می آورند، همه به برکت خون شهیدان است.

حجت الاسلام سید صادقی افزود: اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم و چشم دشمنان را کور کرده است از جانفشانی شهداء است.

در ادامه دیدار با خانواده ی شهید علیزاده نیز دیدار بعمل آمد .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تکاب در این دیدار گفت: حفظ شان و منزلت شهدا و خانواده آنها وظیفه قانونی و شرعی ماست .

سرهنگ زینال نژاد افزود: شهدا همیشه عامل بقا و حیات جامعه و نظام اسلامی هستند  و شان و مقام این عزیزان و خانواده های معظم شهداء باید همواره حفظ شود و ما هر کاری به خانواده های معظم شهدا کنیم در قبال جان نثاری شهدای والامقامی که به اسلام هدیه داده اند بسیار ناچیز است .

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تکاب نیز در این دیدار گفت: هیچ کس مثل خاندان مکرم شهیدان و ایثارگران قدر انقلاب اسلامی را نمی داند زیرا ایشان برای بارور شدن نهال انقلاب اسلامی سختی های فراوانی را متحمل شدند.

حجت الاسلام سید صادقی افزود: خانواده شهدا پیام رسان قیام خونین شهدا هستند و این مهم را به بهترین شکل ممکن به آحاد ملت مسلمان ایران ابلاغ کردند. شهدا برای انجام رسالتی آسمانی از خود و سایر تعلقات دنیوی گذشتند و ضمن رسیدن به قرب الهی به مقامی جاودانه در دنیا و عقبی دست یافتند.

ارسال نظرات